کلیه مسی جراحی می شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,لیونل مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا بازهم دچار مشکل کلیه شده است و باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد.

لیونل مسی در تمرین روز دوشنبه بارسلونا از ناحیه شکم احساس درد کرد و همین باعث شد تا هواداران و کادر فنی این تیم نگران شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو دپورتیو، تیم پزشکی بارسلونا، ستاره آرژانتینی این تیم را به بیمارستان منتقل کردند تا علت ناراحتی او مشخص شود. بعد از آزمایشات به عمل آمده مشخص شد در کلیه مسی سنگ وجود دارد و او هر چه سریع‌تر باید جراحی شود. روزنامه الموندو دپورتیو اعلام کرد این بازیکن بزرگ فوتبال جهان امروز (سه‌شنبه) زیر تیغ جراحان قرار می گیرد.

این نشریه در ادامه خبرش نوشت: هواداران بارسلونا نگران نباشند چراکه زمان دوری مسی از میادین طولانی نیست و او به زودی به ترکیب اصلی آبی‌اناری‌ها برمی‌گردد. او به طور قطع بازی برگشت برابر والنسیا در جام حذفی را از دست می دهد اما می تواند در دیدار برابر سلتاویگو در هفته بیست و چهارم لالیگا که قرار است در نوکمپ برگزار شود، تیمش را همراهی کند.

این نخستین بار نیست که مسی از ناحیه کلیه دچار ناراحتی می شود. او پیش از این هم قبل از دیدار برابر گوانگژو چین در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها با چنین مشکلی مواجه شد و نتوانست به میدان برود.

ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل جاری بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است و همین باعث شده از لحاظ گلزنی، آمار خوبی نداشته باشد. البته او در هفته های اخیر بازی‌های خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذاشت و نشان داد به روزهای اوج نزدیک شده است.

 

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------