آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

تصاویری از تغییر چهره عجیب علی کریمی در گذر زمان



  علی کریمی دیگر شباهتی به گذشته ندارد. نه از آن موهای لخت خبری است و نه از صورت شیو شده اش.

 علی کریمی، با چهره ای که هرگز ندیده اید؛ او دیگر شیو نمی کند و حالا ریش و سیبیل گذاشته است. کریمی را تا به حال کسی این شکلی ندیده بود.

از سال 77 که کریمی در پرسپولیس ظاهر شد و خوش درخشید، کمتر کسی علی کریمی را با ریش و سیبیل به یاد دارد. او همیشه صورتش را شیو می کرد و به قول بازیکنان تیم ملی، بدون شیو صورت دیده نمی شد. کریمی عادت داشت همیشه صورتش را ماشین بیاندازد و از هر کاری بیفتد، این یکی را دقیق و سر موقع انجام دهد.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی کریمی


جادوگر از سال 2002 کم کم مدل موهایش را تغییر داد و حرفه ای تر کرد. آن وقت ها جادوگر مویی معمولی داشت و همیشه آن را مرتب و کوتاه نگه می داشت اما رفته رفته با مشاوره آرایشگر معروفش، دست به تغییرات زد. کریمی چون موهایی فر داشت، مجبور شد مثل خیلی از چهره ها از جمله مهدی رحمتی، موهای خود را «گلت» کند.

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی  کریمی

 

به همین خاطر کم کم موهایش را بلند و بلندتر کرد. هر چند در جام ملت های 2004 هنوز موهای کریمی کمی پیچ داشت اما رفته رفته پیچش را از دست داد و صاف شد. کریمی در جام جهانی 2006 با آن موهای خاصش که زیر نور آفتاب رنگ خاص تری داشت، تو چشم بود. در جام ملت های 2007 موهای علی کریمی هر چند مشکی تر شد اما دوباره زیبای خاصی داشت. او همیشه به موهایش می رسید و با صورت شیو شده در بازی ها ظاهر می شد. در دوران حضور در استیل آذین، پرسپولیس، شالکه و تراکتورسازی هم همین استایل را حفظ کرد. علی کریمی هر چند در زمین فوتبال از زمین خداحافظی نکرد ولی احتمالا در خانه با همین ظاهر برای همیشه از بازیگری خداحافظی کرد.


کریمی بعد از سال 93 زیاد در میادین آفتابی نمی شد تا اینکه مربی تیم ملی شد و همه برای اولین بار چهره جدید کریمی را دیدند؛ گویا او دوست نداشت در دوران بعد از فوتبالش، آن موهای صاف و براق را همراه خود داشته باشد، به همین خاطر آنها را به دست قیچی سپرد. اولین بار وقتی عکس هایی از کریمی در اردوی آفریقای جنوبی و همراه با تیم ملی منتشر شد، رسانه ها تیتر زدند: «چهره جدید علی کریمی.»


از آن پس بود که هوادران فهمیدند باید علی کریمی را با چهره جدیدی ببینند. چندی قبل وقتی جادوگر در مراسم ختم مادر بنا سرمربی کشتی فرنگی حاضر شد، همه تعجب کردند؛ این بار کریمی با صورت شیو نکرده دیده شد. همه تصور می کردند این یک اتفاق است ولی در مراسم ختم رضا احدی و همایون بهزادی هم کریمی با ریش بلندتر ظاهر شد و سرانجام عکسی که دیروز از او منتشر شد رونمایی کامل از چهره جدید او بود.


به عکس آخر کریمی بیشتر توجه کنید. به کسی که حالا هیچ شباهتی به علی کریمی سابق ندارد. تا همین سال گذشته وقتی عکس های او در باشگاههای ورزشی می دیدیم تصور می کردیم همان بازیکن آماده است که اگر برگردد می تواند با دریبل های جادویی اش همه را میخکوب کند. تصویر امروز علی کریمی اما فرسنگ ها با تصویری که در ذهن از کریمی داشتیم فرق می کند. غبار گذشت زمان بر چهره او هم نشسته و گویا باید این چهره تازه او را در ذهن مان ثبت کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------