آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

کروش: مرکز تخصصی تیم ملی را تجارتخانه کرده‌اند/این منافع مالی به جیب چه کسی می‌رود؟



 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,کارلوس کروش

 کارلوس کروش این روزها به شدت عصبانی است، او حتی استعفای خود را هم به رئیس فدراسیون داده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ كروش روز گذشته زمانی كه به فدراسیون فوتبال رفته بود تا استعفایش را به كفاشیان بدهد حرف‌هایی درباره آكادمی فوتبال زد. او گفت: «بازیکنان، مهندسان و مسئولان فوتبال ایران از بدو ورودم در 4 سال پیش با طراحی ساختمان آکادمی فوتبال در ارتباط بودند. این مرکز قرار بود در سطح جهانی باشد که تمام باشگاه ها و تیم های ملی بزرگ برای ارتقای سطح بازیکنان خود از آن ها استفاده کنند. این مرکز قرار بود میراثی از من برای فوتبال ایران باشد که مانند فرزندم می خواستم آن را بزرگ کنم.»


کروش با اشاره به نقش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در تغییر کاربری این ساختمان گفت: «این خانم پزشک در ساخت مرکز دخالت و از موقعیت سوء استفاده کرد. یک روز به خودش هم گفتم خواهش می کنم این کار را نکنید. امروز یکی از میراث هایم را از دست دادم. شاید این کار به خاطر منافع پزشکی یا کلینیکی آن افراد به این صورت درآمد. بزرگانی مثل علی کریمی و جواد نکونام شاهد ساخت این مرکز تمرینی بودند.»


او با صحبت‌هایش نشان داد كه علاوه بر مسائل دیگر، بابت اتفاقاتی كه درمورد این آكادمی رخ داده هم ناراحت است. كروش در این مورد با روزنامه خبرورزشی هم مصاحبه ای انجام داده است. خبرورزشی در این مصاحبه كه در شماره روز یكشنبه چاپ شده است به نقل از كروش نوشت: «مركز تخصصی تیم ملی را تجارتخانه كرده‌اند.» او همچنین ادامه داد: «این منافع مالی خصوصی به جیب چه كسی می‌رود؟»


 اخبار  ورزشی -  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------