آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بنا: کشتی‌گیران ضعیف را جریمه می‌کنم



 اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,  محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: پس از مشاهده فیلم کشتی‌های فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت اوکراین در خصوص جریمه احتمالی برای نفراتی که ضعیف کار کردند تصمیم گیری خواهم کرد.

محمد بنا در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از عملکرد فرنگی‌کاران ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین اظهار کرد: طی صحبتی که با اسماعیل‌نژاد که به عنوان سرمربی همراه تیم به این مسابقات اعزام شده داشتم او به شدت از داوری‌ها انتقاد داشت و نحوه‌ داوری ها را افتضاح دانست. البته درست است که ایراد از داوری جزو عادت‌های بد ورزشکاران ما شده اما فکر می‌کنم با توجه به مسائلی که او مطرح کرد واقعا داوری‌ها در مسابقات اوکراین بد بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به کسب دو مدال طلا توسط گرمسیری و فلاح و برنز صالحی‌زاده گفت: در مراسم بدرقه کشتی‌گیران به این رقابت‌ها به آن ها گفتم" یادتان باشد نام چه کشوری بر روی دوبنده تان نقش بسته است. برد و باختتان برای من مهم است اما مهم‌تر این است که با تمام وجود بجنگید و از اعتبار کشتی ایران دفاع کنید."

وی تصریح کرد: تا آنجا که اطلاع دارم فرنگی‌کاران ایران واقعا خوب کشتی گرفتند و کادر فنی از نحوه عملکرد آن ها رضایت داشت. البته از تمام مبارزات کشتی‌گیران ما فیلمبرداری شده تا من آنها را مشاهده کنم و ببینم دلیل باخت کشتی‌گیرانی مانند بلفکه، یوسف اخباری و گیل نیرنگ چگونه بوده است و اینکه تشخیص دهم که آیا قابل رفع بوده یا این نفرات را باید جریمه کنم.

بنا درباره اینکه جریمه فرنگی‌کارانی که در این رقابت‌ها بد کشتی گرفتند چه می‌تواند باشد گفت: البته این کشتی‌گیران بخاطر حضور در اردوی تیم ملی حقوق نمی‌گیرند که من بخواهم از این لحاظ آنها را جریمه کنم و حقوقشان را قطع کنم اما این احتمال وجود دارد در صورتیکه مرتکب اشتباه فاحش شده باشند چند مرحله آنها را از اردوی تیم ملی کنار بگذارم مانند حسین نوری که در جام تختی عملکرد بدی داشت و او را دو مرحله از اردوی تیم ملی کنار گذاشتم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به مدال طلای فلاح در وزن 80 کیلوگرم اشاره کرد و افزود: او با وجودیکه تازه از رده جوانان به رده بزرگسالان آمده توانست در جام تختی عملکرد خوبی داشته باشد و به عنوان دومی برسد. تمرینات او در اردو نیز به شکلی بود که نشان می‌داد آینده خوبی در کشتی دارد. از اینکه توانست در این مسابقات به مدال طلا برسد و توانایی‌های خود را نشان دهد خوشحالم. فلاح با این مدال نشان داد می‌توانیم بر روی او حساب کنیم.

وی درباره مدال طلای عظیم گرمسیری نیز گفت: او در مسابقات قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد اما در جام تختی شکست خورد. می‌توانستم از او بخاطر باختش در جام تختی به اردوی تیم ملی ممانعت کنم اما به او اعتماد کردم و او هم جواب اعتماد من را با کسب این مدال داد.

بنا درباره مدال برنز صالحی زاده در وزن 98 کیلوگرم نیز خاطرنشان کرد: او مقابل نفر سوم جهان از کشور میزبان شکست خورد و در مجموع عملکرد خوبی داشت.


  اخبار ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------