آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

علی کریمی: سر نخواستنم دعواست



اخبار,اخبار ورزشی,حضور علي كريمي در تيم ملي

 

 اخبار ورزشی - علی کریمی: سر نخواستنم دعواست

 موافقت كارلوس كي‌روش با حضور دوباره علي كريمي در تيم ملي هفته گذشته مصادف شد با حضور تراكتورسازي در فينال جام حذفي. دو اتفاق مهمي كه مرد شماره 8 فوتبال ايران را يكبار ديگر در كوران توجه رسانه‌ها قرار داد و حالا او با انگيزه‌اي دوچندان خود را آماده درخشش در فينال جام حذفي و بعدا تركيب تيم ملي مي‌كند.

علي كريمي كه روز گذشته به همراه تراكتورسازي براي ديدار با نفت تهران در ورزشگاه تختي تهران حاضر شده بود به صلاحديد توني اوليويرا فرصت حضور در اين بازي را نيافت تا از جايگاه ويژه نظاره‌گر باخت سنگين تيمش مقابل شاگردان گلمحمدي باشد. او ديروز و پس از اين ديدار در گفت‌وگويي اختصاصي با «قانون» در مورد برخي مسائل روز فوتبال كشور اظهارنظر كرد كه ماحصل آن در زير مي‌آيد:

  شكست سنگين سه بر صفر تراكتورسازي مقابل نفت تهران قدري ناباورانه بود. فكر مي‌كنيد دليل اين شكست چه بود؟
توني اوليويرا در اين بازي به چند بازيكن تيم استراحت داده بود و ما با تركيب كامل مقابل نفت ظاهر نشديم. البته بازيكنان تراكتور هم در اين بازي اصلا خوب بازي نكردند و شانس آورديم با تعداد گل‌هاي بيشتري نباختيم.

  خودتان چرا بازي نكرديد؟
من دوست داشتم بازي كنم اما به صلاحديد آقاي توني به خاطر بازي فينال جام حذفي در تركيب تيم قرار نگرفتم.

  چقدر براي تراكتور شانس قهرماني در جام حذفي قائليد؟
قطعا بازي سختي خواهيم داشت. لوكا معمولا در تك بازي‌ها بسيار خوب تيمش را آماده مي‌كند و حتما در زمين خودش ما را تحت فشار خواهد گذاشت. سواي اين حضور مس در ديدار فينال خود سند خوبي براي قدرت اين تيم است و بي‌شك آنها هم به اندازه ما مي‌خواهند قهرمان جام حذفي شوند. البته بايد توجه داشت كه تراكتورسازي هم تيم پر مهره‌اي است و مجموعه باشگاه انگيزه زيادي براي قهرماني دارند. شخصا اميدوارم بتوانيم با پيروزي در فينال عنوان قهرماني جام حذفي را به خود اختصاص دهيم.

   تراكتور در ليگ برتر از بعد بازي با پرسپوليس افت شديدي كرد، چرا؟
ما شرايط خوبي داشتيم و حتي چند هفته هم صدرنشين بوديم اما متاسفانه حاشيه‌ها در بدترين شرايط گريبان تيم را گرفت و از صدر پايين كشيد.

  تراكتورسازي اساسا ديگر شانسي براي قهرماني و حتي كسب سهميه آسيا در ليگ برتر ندارد، قبول داريد؟
بله، منم فكر مي‌كنم ليگ ديگر براي ما تمام شده و تمام هدفمان قهرماني در جام حذفي است. ما 4 هفته به پايان ليگ فرصت داريم كه بايد سعي كنيم جايگاه‌مان پايين تر از اين نرود.

 بازگشت توني اوليويرا با تراكتورسازي را چطور مي‌بينيد؟
فكر مي‌كنم شوك لازم را به تيم داد و همين كه توانستيم به فينال جام حذفي برسيم نشان از تاثير حضور اين مربي در تراكتور است. اميدوارم كه اين حضور با قهرماني تيم ما در جام حذفي همراه شود.

  در مورد شرايط نگران كننده پرسپوليس صحبت مي كنيد؟
متاسفانه پرسپوليس اوضاع خوبي ندارد و من هم مثل همه هواداران اين تيم نگران آينده آن هستم. مطمئنا پرسپوليس نياز به حمايت بيشتر مسئولين دارد و به نظرم اين وظيفه وزارت ورزش و جوانان است كه به كمك اين باشگاه بيايد.

   حضور علي‌پروين در راس باشگاه پرسپوليس منطقي بود؟
اگر نظر شخصي من را مي‌خواهيد فكر مي‌كنم اين تصميم درستي نبود و علي پروين اشتباه كرد در اين برهه حساس مديريت پرسپوليس را ‌پذيرفت. من مطمئنم همه آنهايي كه سابقه مديرعاملي پرسپوليس را در كارنامه‌شان دارند هم در اين شرايط پرحاشيه حاضر نبودند اين باشگاه را تحويل بگيرند، چه برسد به علي پروين كه سابقه مديريتي هم ندارد. به نظرم ايشان اگر مي خواست پرسپوليس را در اختيار بگيرد بايد مي گذاشت ليگ به پايان برسد، بعد اين كار را مي‌كرد.

  با توجه به اينكه در پايان اين فصل قراردادت با تراكتورسازي به اتمام مي‌رسد احتمال دارد به پرسپوليس برگرديد؟
برنامه‌اي ندارم اما فعلا كه در پرسپوليس انگار سر نخواستنم دعواست. من در حال حاضر سعي مي‌كنم با تراكتورسازي قهرمان جام حذفي شوم و در مورد آينده، بعدا تصميم خواهم گرفت.

  خيلي‌ها از دعوت دوباره‌ات به تيم ملي خوشحال شدند. نظرتان چيست؟
من هم خوشحالم كه دوباره لباس تيم ملي را مي‌پوشم و همانطور كه در گذشته گفتم آمادگي كامل براي كمك به تيم ملي‌را دارم. اميدوارم كه بتوانم شرايط لازم را به دست بياورم و در جمع بازيكنان تيم ملي در جام جهاني حاضر باشم.
اخبار ورزشی - قانون
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------