پرویز مظلومی: برنامه من کسب سهمیه بود نه قهرمانی/ مقابل فولاد بازی سختی داریم



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه قول قهرمانی در لیگ برتر را نداده است، گفت: من با برنامه به استقلال آمدم و از ابتد نیز هدفم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود نه قهرمانی در لیگ برتر.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. همگام با هواداران، هم کادر فنی و بازیکنان ناراحتی زیادی داشتند. همه تلاش ما این بود که از دربی درس بگیریم و تمرینات را طوری برگزار کردیم تا شادابی به تیم برگردد.

وی افزود: فردا با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط کار می کند و در دور برگشت نیز نتایج خوبی کسب کرده است. همه تلاش ما این است که با حمایت هواداران بازی خوبی را ارایه کنیم. ما نیاز به حمایت هواداران داریم تا با کسب ۳ امتیاز در کورس باقی بمانیم. امیدوارم که با تمرکز بالا به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص کسب ۲ برد در ۱۰ بازی و اینکه اگر جای مدیریت باشگاه بودید چه تصمیمی اتخاذ می کردید، بیان کرد: این سوال را باید از مدیریت باشگاه بپرسید. من از اول برنامه ام این بود که سهمیه آسیا کسب کنم و نه قهرمان شدن. ولی خدا را شکر در کورس قهرمانی هستیم و به فینال جام حذفی نیز رسیدیم. خوشحالم تا اینجای کار به برنامه خود رسیده ایم.

مظلومی درباره افت تیم استقلال گفت: من استقلال را با بارسلونا و رئال مادرید مقایسه نمی کنم ولی همه تیم ها فراز و نشیب دارند. همین پرسپولیس در اوایل فصل شرایط خوبی نداشت. بهرحال مصدومیت‌ها و مشکلات دیگر روی نتیجه گیری تاثیرگذار است. ما ۲۴ هفته صدرنشین بودیم و فوتبال همین است. حالا هم صدر را از دست داده ایم.

وی یادآور شد: ما باید زندگی کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. ما نمرده ایم و زنده هستیم. ما بدنبال بقای خود در بالای جدول هستیم. شرمنده هواداران هستیم که در این مدت از تیم خود حمایت کرده اند. این تیم متعلق به مردم است که تیم خود را دوست دارند. بهرحال برخی ها بعد از باخت در دربی دچار مشکل شدند که برای آنها آرزوی سلامتی را دارم. استقلال همیشه استقلال خواهد ماند.

سرمربی استقلال درباره تغییرات مداوم در ترکیب تیمش قبل از شروع دربی و درخواست برای تغییر مجید صالح گفت: من خواستار تغییر صالح نشده ام. من یک تمرین دهنده می خواستم و اختیار تام به صالح داده ام. هیچ مشکلی با وی ندارم. ما ترکیب را شورایی تصمیم گرفتیم و با همین روند نیز ادامه خواهیم داد. هیچ پیشنهادی برای اضافه شدن مربی به کادر فنی ندادیم ولی شاید فصل آینده اگر بمانم کادر فنی را تقویت کنیم. از همه آنها نیز تشکر می کنم.

مظلومی ادامه داد: ما سعی داشتیم که در این بازی از نفرات باتجربه استفاده کنیم. در طول هفته نیز روی همین برنامه تمرین کرده بودیم. ما از پرسپولیس شناخت داشتیم و با ترکیب آنها کاری نداشتیم و با سیستمی که داشتیم نفرات خود را چیدیم. من اصلا وارد بحث داوری نمی شوم. دو پنالتی برای ما گرفته نشد وگرنه به بازی بر می گشتیم.

وی درباره بازی دادن به عادل شیحی نیز یادآور شد: مصدومیت عادل شیحی رفع شده بود و پزشکان به او اجازه بازی داده بودند. شیحی کاملا برای دربی سالم بود ولی از ناحیه دیگر مصدوم شد. ما برنامه ریزی کرده بودیم تا از شیحی بخوبی استفاده کنیم ولی دچار مشکل شدیم و پرسپولیس از اشتباهات ما استفاده کرد.

سرمربی استقلال در خصوص دیدار مقابل فولاد یادآور شد: ما برای بازی فردا پنج بازیکن را نداریم. یعقوب کریمی، محسن کریمی، پروپئیج، مثیم مجیدی و عادل شیحی نفرات غایب ما در دیدار مقابل فولاد هستند.

 

 اخبار  ورزشی  -  مهر  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------