آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

چه کسی پاسخ توهین این کارپرداز به هواداران را می دهد؟تاج یا مسئولان استقلال؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, استقلال

جدیدترین شاهکار کارپرداز تبلیغاتی استقلال و پرسپولیس ممانعت از امکان حرف زدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس با رسانه هاست.

 خبرآنلاین- جدیدترین بی احترامی به هواداران استقلال و پرسپولیس را بازیکنان تیم آبی پوش به دستور کارپرداز تبلیغاتی شان انجام دادند. آنها دوباره با خبرنگاران حرف نزدند. اسپانسر اصرار دارد بازیکنان به جای میکسدزون که محیط ویژه رسانه هاست اما تبلیغات محیطی دور زمین در آنها نصب می شود و در همه برنامه های تولیدی تلویزیون و رسانه ها پخش می شود، باید رسانه ها به تمرین بروند و آنجا با تبلیغات شرکت اسپانسر دو تیم سرخابی مصاحبه کنند ، درحالی که بر اساس پروتکل های لیگ حرفه ای ، بازیکنان باید در میکسدزون حاضرشوند و این حداقل حق رسانه هاست. این روند تحریمی که قبل از هرچیز توهین به مخاطبان و سازمان برگزار کننده لیگ حرفه ای یعنی مهدی تاج و همکارانش است ،چطور اتفاق می افتد؟

اینکه شرکتی که نامش در هیچ جای قرارداد 3 جانبه استقلال و پرسپولیس ؛ همراه اول و تلویزیون نیست اما در مقام کارپرداز باید تنها درصدی جزئی از درآمدهای طرح بردارد اما حالا بدون اینکه میزان درآمدهای طرح روشن باشد ، برای تاج و همکارانش در سازمان لیگ ، ارکان دو تیم دولتی پر هوادار و حتی صدا و سیما تعیین تکلیف می کند ، از اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران می افتد.

شرکتی که پیشتر و برای مدت 3 سال ، تبلیغات محیطی لیگ را با رقم ناچیز کمتر از 20 میلیارد تومانی در اختیار داشت و برای همین قرارداد هم تا مدت ها با سازمان لیگ در کشمکش حقوقی بود و حتی نهادهای نظارتی وزارت ورزش به این قرارداد حساس شدند. چند مراسم اختتامیه لیگ به خاطر حضور این شرکت با مشکلاتی روبرو شد و در برگزاری شان مشکلاتی ایجاد شد و وقتی قرارداد 160 میلیاردی تبلیغات محیطی جدید بسته شد ، افرادی چون عزیز محمدی مدت ها برای این قرارداد پاسخگو بودند ، به یکباره مسئولیتی را در دو تیمی گرفت که زیر نظر مستقیم وزارت ورزش بودند و حالا این شرکت برای این دو تیم خط مشی تعیین می کند و مانع از حضور رسانه ای بازیکنان شان می شود تا تبلیغات محیطی لیگ تحت تاثیر قرار بگیرد. فارغ از اینکه شرکتی که این تبلیغات را دارد هم نتوانسته حتی ذره ای از تعهداتش را برآورده کند و باشگاه ها حقوقشان را از این شرکت طلب دارند اما این تحریم و تهدید و ممانعت در کار رسانه ها ، که پیشتر و قبل از دربی هم اتفاق افتاده بود ، یکی از نکاتی است که مهدی تاج و تشکیلاتش بایدبر اساس مقررات با آن برخورد کنند و البته مسئولان وزارت ورزش و دو باشگاه زیرمجموعه اش به احترام هوادارانی که حق دارند ، بدانند ، با مسببان چنین رفتارهایی ، برخورد کنند.


  اخبار ورزشی  - خبر آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------