غلامرضا بهروان: استقلال اهواز مسئول اتفاقات بازی پرسپولیس است/عذرخواهی سازمان لیگ



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , غلامرضا بهروان

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص اتقاقات دیدار روز گذشته تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: ما بارها درخواست برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر را داشتیم اما میزبان نپذیرفت.

به گزارش  مهر، غلامرضا بهروان در خصوص اتفاقات دیدار روز جمعه تیم های استقلال اهواز مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که روز گذشته بازی های زیادی برگزار شد. در انزلی، تهران و اهواز دیدارهایی را برگزار کردیم. من از مسئولان برگزاری مسابقات، نیروی انتظامی و امنیتی برای برگزاری رقابتهاتشکر می کنم.

وی اضافه کرد: در خصوص اتفاقات دیروز باید بگویم که برای سازمان لیگ خوشایند نیست. ما از ۱۰ روز قبل تماس های زیادی با هیات خوزستان داشتیم تا بخاطر حساسیت هفته های پایانی، این بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنند. البته استقلال اهواز از ابتدا ورزشگاه تختی را برای خود انتخاب کرده بود اما ما بخاطر حساسیت کار از مسئولان درخواست کردیم و چندین بار هم این خواسته را تکرار کردیم اما میزبان این موضوع را نپذرفت و حتی نامه دادند که همه تمهیدات انجام گرفته و شورای تامین هم آن را تایید کرده است.

بهراوان در پاسخ به این سوال که اگر اتفاق ناگواری رخ می داد، پاسخگوی اصلی چه کسی بود، گفت: ما از این اتفاق ابراز تاسف می کنیم ولی این جزو وظایف میزبان است. روز گذشته بازی با تاخیر برگزار شد در حالی که تاکید ما بر برگزاری مسابقه سر ساعت مقرر است. ولی آن اتفاقات رخ داد و بعد از بازی عنوان شد که شخص فرماندار با اتوبوس پرسپولیس به فرودگاه رفت که این جای تشکر است.

وی یادآور شد: روز گذشته ۳۰ هزار تماشاگر برای این بازی رفته بودند در حالی که ظرفیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفر بود. آن سنگ هایی که می آمد از کجا آمده بود؟ امنیت بازی و بازیکن و تماشاگر بر عهده میزبان است. خدای نکرده اگر برای یک بچه ای که به ورزشگاه می آید اتفاقی رخ می داد آنوقت میزبان چه جوابی برای آن دارد؟

بهروان تاکید کرد: بازی های ما را تمام دنیا رصد می کنند و مطمئن باشید که سازمان لیگ بررسی های لازم را انجام می دهد. من بعنوان مسئول برگزاری مسابقات از تمامی مردم ایران، تیم ها و جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم.
 
  اخبار ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------