هشت بازیکن تیم ملی سوئیس در آستانه کنار‌ رفتن از جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی سوئیس در جام جهانی


اخبار ورزشی - هشت بازیکن تیم ملی سوئیس در آستانه کنار‌ رفتن از جام جهانی

به دلیل تغییر قانون در کشور سوئیس ممکن است هشت بازیکن تیم ملی سوئیس در جام جهانی 2014 برزیل غایب باشند.

به گزارش  ایسنا ، تیم ملی سوئیس یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل در گروه E مسابقات با تیم‌های اکوادور، فرانسه و هندوراس همگروه است و در اولین دیدار خود باید برابر اکوادور، نماینده آمریکای جنوبی قرار گیرد.

یکشنبه گذشته انتخاباتی در کشور سوئیس برگزار شد که بر مبنای آن ورود اتباع از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا به بازار سوئیس محدود می‌کند. این قانون باعث می‌شود تا سرنوشت 80 هزار کارگر خارجی در سوئیس تحت تاثیر آن قرار گیرد.

اکنون علاوه بر بازارهای دیگر اقتصادی، در زمینه فوتبالی نیز این تصمیم ممکن است به قیمت از دست دادن هشت بازیکن تیم ملی سوئیس در جام جهانی 2014 برزیل منجر شود.

هشت بازیکن تیم ملی سوئیس اصلیتی غیر از این کشور دارند و در صورت اثبات آن این بازیکنان حق شرکت در جام جهانی 2014 برزیل و حضور در تیم ملی سوئیس را نخواهند داشت.

گوگهان ایلنر (ترکیه‌ای‌ الاصل) ، بلرین زمالی (مقدونیه‌ای الاصل)، ترانکوئیلو بارنتا (ایتالیایی الاصل)، گرانیت شاکا (کوزویی الاصل)، ژردان شکیری (صربستانی الاصل)، دیگو بنالیو (ایتالیایی الاصل)، هریس سفروویچ (بوسنیایی الاصل) و پیاچتین کاسامی (مقدونیه‌ای الاصل)، هشت بازیکن تیم ملی سوئیس هستند که اصلیتی غیر از این کشور دارند.
 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------