لیورپول و سویا فینالیست شدند/ دیدار پایانی در سوییس



 اخبار ورزشی,خبرهای   ورزشی,رقابتهای لیگ اروپا

تیم های فوتبال لیورپول انگلستان و سویای اسپانیا با شکست حریفان خود به دیدار پایانی رقابتهای لیگ اروپا راه یافتند.

به گزارش  مهر، لیورپول که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر در زمین ویارئال تن به شکست داده بود در بازی برگشت که پنجشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد با حساب سه بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید و با مجموع ۳ بر یک راهی دیدار پایانی شد.

سرخپوشان انگلیسی خیلی زود در دقیقه هفتم به وسیله «برونو سوریانو»، بازیکن ویارئال، به گل رسیدند. مردان یورگن کلوپ در دقیقه ۶۳ توسط «دانیل استوریج» به گل دوم رسیدند تا خیالشان از بابت صعود به فینال تا حدود زیادی راحت شود. اخراج «ویکتور رویس»، بازیکن ویارئال، در دقیقه ۷۱ پیروزی لیورپول را تسهیل کرد. «آدام لالانا» در دقیقه ۸۱ گل سوم لیورپول را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

در دیگر دیدار پنجشنبه شب، سویای اسپانیا که در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل شاختار دونتسک اوکراین به تساوی رسیده بود موفق شد در دیداری خانگی با حساب ۳ بر یک در ورزشگاه «سانچس پیزخوان» به برتری برسد.

«کوین گامیرو» خیلی زود و در دقیقه ۹ موفق شد برای سویا گلزنی کند اما «ادواردو» پیش از پایان نیمه نخست، بازی را به تساوی کشید.

گامیرو بار دیگر در دقیقه ۴۷ و ماریانو در دقیقه ۵۹ برای سویا گلزنی کردند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سویا به پایان برسد و این تیم به فینال صعود کند.

دیدار پایانی رقابتهای لیگ اروپا در تاریخ ۱۸ مه (۲۹ اردیبهشت) در باسل سوییس برگزار خواهد شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------