طالبی : در حق نویدکیا اجحاف شد



 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , طالبی

  مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا باید همان زمان که اختلافاتش با مسئولان سپاهان آغاز شد خودش را کنار می‌کشید و از این تیم جدا‌ می‌شد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیری که برای محرم نویدکیا و مسئولان باشگاه سپاهان رخ داده کاپیتان این تیم مقصر اصلی نبوده، اظهار داشت: بدون شک محرم نویدکیا اشتباهاتی را انجام داده اما اینکه او را مقصر اصلی قلمداد کنیم اشتباه است.

وی افزود: محرم باید همان زمان که این اختلافات آغاز شد خودش را کنار می‌کشید و از سپاهان جدا‌ می‌شد اما او این کار را انجام نداد تا به عنوان مقصر اصلی ناکامی‌های سپاهان معرفی شود. به نظر من در اتفاقات اخیر در حق نویدکیا اجحاف شد.

طالبی مهمترین مشکل این تیم را سوء‌مدیریت دانست و گفت: منظور از سوء‌مدیریت این نیست که تنها مدیرعامل این باشگاه عملکرد خوبی نداشته ، بلکه هر کدام از عوامل باشگاه در این سوء مدیریت دخیل هستند.

مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در لیگ شانزدهم دوباره پا به توپ خواهد شد تصریح کرد: من به دلیل بیماری برادرم مدتی را دور از فوتبال بودم اما در حال حاضر تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و در لیگ شانزدهم بازی خواهم کرد. البته هنوز تیمی که قرار است در آن بازی کنم مشخص نیست.

وی در پایان صحبت‌هاش خاطرنشان کرد: من مبلغی حدود 2 میلیارد تومان از تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی طلبکار هستم. متأسفانه مسئولان شعار می‌دهند که تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازی کنند اما در عمل می‌بینیم که اینگونه نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------