آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

آنتونی گولج: برای قهرمانی به پرسپولیس آمده‌ام/ از کار کردن با برانکو خوشحالم



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, تیم فوتبال پرسپولیس

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از اینکه شماره ۶ را در این تیم خواهد پوشید، گفت: برای کسب جام به پرسپولیس آمده‌ام.

به گزارش  مهر، آنتونی گولج پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران، گفت: با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کردم و از این موضوع خوشحالم. این تیم جزو پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست و از این بابت خوشحالم که به عضویت این تیم درآمده‌ام. همچنین پرسپولیس مربی بزرگی مانند برانکو ایوانکوویچ دارد و خوشحالم که با او و این تیم کار می‌کنم. من برای گرفتن جام به پرسپولیس آمده‌ام.

وی در رابطه با پوشیدن پیراهن ۶ در پرسپولیس و اینکه این پیراهن پیش از این در اختیار بازیکنان بزرگی مانند کریم باقری بوده است، گفت: می‌دانم که کریم باقری یکی از بزرگان پرسپولیس است و از این بابت خوشحالم که شماره ۶ را می‌پوشم. امیدوارم که بتوانم با این پیراهن به موفقیت برسم و پرسپولیس نیز قهرمان شود.

مدافع دورگه استرالیایی - کروات پرسپولیس در خصوص حذف کرواسی از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ اظهار کرد: متاسفانه کرواسی نتوانست به دور بعدی مسابقات صعود کند و من از این بابت ناراحت هستم، اما این را بگویم که آلمان مدعی قهرمانی یورو خواهد بود.

گولج در پایان گفت: ما با پرسپولیس امسال در سه جام حضور خواهیم داشت و امیدوارم که در هر سه جام به موفقیت برسیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------