آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

کریستیانو رونالدو: امیدوارم بعد از فینال خنده برلب پرتغال باشد/ رویا هنوز ادامه دارد



 اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, رونالدو

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال ابراز امیدواری کرد در پایان دیدار پایانی رقابتهای جام ملتهای اروپا اشک شوق از چشم‌هایشان سرازیر باشد و خنده شادی بر لبانشان نقش ببندد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرتغال چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ با دو گل از سد ولز گذشت.

برای پرتغال در این دیدار «کریستیانو رونالدو» و «نانی» گلزنی کردند.

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص دیدار پایانی که با برنده دیدار فرانسه و آلمان برگزار خواهد شد، گفت: این رویایی است که از آغاز رقابتها در سر داشتیم. امیدوارم پس ار بازی پایانی خنده بر لبمان باشد و اشک شوق از گونه هایمان سرازیر شود. من همواره رویای بردن یک جام با پرتغال را در سر داشته ام. ما به انجام آن نزدیکیم و جام را خواهیم برد.

رونالدو تصریح کرد: با کار فراوان، فروتنی و روحیه فداکاری که من همواره در دوران بازیگری خود نشان داده ام، اینگونه موارد دست یافتنی هستند. می دانیم که راه درازی خواهد بود اما ما همچنان در تورنمنت حضور داریم. از آغاز تورنمنت به این باور رسیده ایم. لحظات مشکلی را پشت سر گذاشتیم  اما این چیزی است که من همیشه به آن اعتقاد داشته ام: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید اما پایان مثبتی را تجربه کنید.

مهاجم تیم ملی پرتغال که پس از شکست مقابل یونان در فینال سال ۲۰۰۴ هنوز طعم حضور در  مرحله پایانی را نچشیده است، ادامه داد: بازیکنان شایسته این پیروزی هستند. تمام تیم پزشکی پرتغال نیز. آنها در خصوص سلامتی بازیکنان به کار فوق العاده ای دست زده اند. البته ما هنوز هیچ چیز نبرده ایم  و رویا هنوز ادامه دارد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------