آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

گزینه اصلی برانکو برای جایگزینی طارمی مشخص شد



 اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی ,جایگزین مهدی طارمی

با تصمیم سرمربی کروات پرسپولیس، کاپیتان سابق دیناموکیف، شنبه شب به تهران می‌آید تا بعد از بررسی شرایط، قرارداد خود با پرسپولیس را نهایی کند.

به گزارش آی اسپورت ، شایعه داغی که از چند روز گذشته حسابی به گوش می‌رسد، خبر بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس است. اتفاقی که برخلاف تایید حسین هدایتی، باشگاه پرسپولیس آن را تایید نمی‌کند و در موضع خود می‌گوید: «کسی نمی تواند هر وقت خواست برود و برگردد و باید شان باشگاه حفظ شود.»

 در این میان واکنش برانکو ایوانکوویچ که تصمیم گیرنده اصلی است هم شاید بسیار جالب باشد. برانکو در گفتگویی اعلام کرده که جای خالی برای طارمی وجود ندارد.

 با این اوصاف باید تا حدود زیادی بازگشت طارمی به پرسپولیس را منتفی دانست. اما با جدایی طارمی، بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای کادرفنی و هواداران پرسپولیس، انتخاب یک جانشین خوب برای وی بود. سرانجام بعد از بررسی‌های برانکو، جانشین طارمی قرار است به زودی به تهران بیاید.
 
آرتم میلووسکی همان بازیکنی است که قرار است در این فصل، امید اول برانکو برای گلزنی باشد. این مهاجم اوکراینی بلندقامت در سال‌های 2002 تا 2013 در تیم دیناموکیف اوکراین بازی می‌کرد و سال‌ها کاپیتان این تیم بوده. او بعد از دیناموکیف به لیگ ترکیه رفت و در تیم گازیانت اسپور بازی کرد.

 میلووسکی 31 ساله بعد از لیگ ترکیه به تیم‌های هایدوک اسپیلیت و RNK اسپیلیت کرواسی پیوست و سپس به لیگ رومانی رفت و در تیم کنکوردیا این کشور بازی کرد.

پست اصلی میلووسکی مهاجم کاذب است. او سابقه 50 بازی ملی برای تیم ملی اوکراین هم در کارنامه دارد. او در حال حاضر بازیکن آزاد است و گزینه اصلی برانکو برای جایگزینی مهدی طارمی که به ریزه اسپور پیوسته‌است، می‌باشد.

شنیده می‌شود برانکو او را از بین مهاجمانی چون الکساندر کوکو (آقای گل لیگ فنلاند) و رالف سئونتینس (آقای گل ژوپیلر هلند) انتخاب کرده است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------