مهدی تاج: برای موفقیت فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم



 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,  تاج

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برای موفقیت فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم،گفت: تمامی بخش های فوتسال باید به صورت منسجم فعالیت می کنند.

به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشستی که با مدیر تیم های ملی ، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و کادر فنی تیم ملی برگزار کرد، گفت: همه بخش های فوتسال باید به صورت منسجم فعالیت کنند و انتقادها باید در جهت بهتر شدن و پیشرفت فوتسال باشد چرا که انتقادهای نادرست به نفع این رشته پرطرفدار که موفق است، نخواهد بود.

وی ادامه داد: باشگاهها باید در بحث درآمد زایی با واقعیات و طبق قوانین فعالیت کنند. در زمینه جوانگرایی باید سرعت عمل به خرج داد و برنامه ریزی های دقیقی در این زمینه صورت گیرد . در بخش فوتبال جوانگرایی را به صورت قانوبی و با دقت عمل انجام دادیم و اکنون نتایج آن کاملا مشهود است و ثمرات آن در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و به نظر من باید به صورت قانونی و از طریق مصوبه در هیات رئیسه فوتسال کلیه برنامه ها اجرایی شود تا توسعه فوتسال را شاهد باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اخلاق گرایی در فوتسال بسیار مهم است و همه باید از فوتسال الگو بگیرند و شما باید الگوی همه رشته های ورزشی باشید و نباید دستخوش حوادث شوید.باید خود را حفظ کنید و به سمت بهتر شدن پیش بروید و مسایل اخلاقی را در دستور کاری خود قرار دهید.

وی در پایان گفت: حرفه ای سازی در فوتسال باید با جدیت مد نظر قرار بگیرد. ما نیز در هر زمان که نیاز شد حضور خواهیم داشت و از هیچ تلاشی برای توسعه و رشد فوتسال همچون گذشته دریغ نمی کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------