هفته چهارم لیگ برتر فوتبال



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , لیگ برتر فوتبال

چهارمین هفته فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های صدرنشین پیش از تعطیلی حدوداً یک ماهه برای تثبیت جایگاه خود به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر پنجشنبه 21 مرداد با انجام هفت دیدار آغاز می‌شود و تنها بازی باقی‌مانده این هفته جمعه برگزار می‌شود. در این روز ابتدا تیم‌های تبریزی ماشین‌سازی و تراکتورسازی به مصاف هم می‌روند. داربی حساس تبریز از ساعت 18 آغاز می‌شود و دو تیمی که در جدول رده‌بندی هم‌امتیاز و همسایه هستند رودروی هم قرار می‌گیرند.

هر دو تیم 5 امتیازی هستند ولی تراکتورسازان دو گل پیش از شاگردان رسول خطیبی به ثمر رسانده‌اند و از این جهت در رده سوم جای گرفته‌اند. برنده این بازی این شانس را دارد که حداقل تا پایان دیدار پرسپولیس و صبا طعم صدرنشینی لیگ را بچشد.

از ساعت 18:15 پیکان تازه صعود کرده به لیگ برتر، میزبان استقلال بحران‌زده است. آبی‌پوشان که از سه بازی اول فصل خود فقط یک امتیاز کسب کرده‌اند برای رهایی از جو منفی و هجمه‌های شکل گرفته علیه خود فقط باید پیکان را شکست دهند. شاید روی کاغذ غلبه استقلال به تیم رده چهاردهمی پیکان آسان باشد ولی فشار روانی زیادی که روی شاگردان منصوریان است ممکن است کار آنها را مشکل کند.

از طرفی پیکان با مجید جلالی می‌خواهد از فرصت به بهترین شکل استفاده کند و حالا که استقلال شرایط چندان مطلوبی ندارد، امتیازهای خوبی را از این تیم بگیرد.

جدال تیم‌های آهنی لیگ یعنی ذوب‌آهن و گسترش فولاد از ساعت 20:15 آغاز می‌شود. قهرمان دو سال پیاپی جام حذفی و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، فصل جدید را با شکست آغاز کرد ولی در ادامه توانست خود را پیدا کند و با کسب چهار امتیاز خود را به نیمه بالایی جدول برساند.

گسترش فولاد اما با وجود خریدهای گران‌قیمت و ستاره‌های فصل قبل لیگ، نتوانست انتظارها را برآورده کند و از سه بازی فقط دو امتیاز گرفته است. این تیم هفته قبل در خانه مغلوب پرسپولیس شد و در رده سیزدهم باقی ماند.

از ساعت 20:20 تیم‌های سایپا و پدیده به دیدار هم می‌روند، شاگردان حسین فرکی و رضا مهاجری در حالی به دیدار هم می‌روند که هر دو چهار امتیازی هستند و در میانه جدول جای گرفته‌اند. جدال تیم‌های رده هشتم و یازدهم لیگ برتر می‌تواند جزو بازی‌های جذاب هفته باشد.

از ساعت 20:30 سه بازی به صورت همزمان آغاز می‌شود. صنعت نفت آبادان به مصاف سپاهان تیم دوم جدول می‌رود. تیمی که هفته قبل شگفتی‌ساز شد و استقلال را در تهران شکست داد، این هفته در خانه به فکر شکست دادن پرافتخارترین تیم لیگ برتر است.

همچنین استقلال خوزستان میزبان نفت تهران است. نفت که هفته قبل با برد خوب برابر پدیده به روزهای خوبش بازگشته به مصاف تیمی می‌رود که هفته قبل مقابل تیم سرمربی سابقش (سپاهان) شکست سنگینی متحمل شد.

در مهمترین دیدار هفته چهارم، پرسپولیس در خانه به دیدار صبا می‌رود. صدرنشین سرخ‌پوش لیگ برتر این هفته در حضور هزاران هوادارش از صبا پذیرایی می‌کند در حالی که این هفته بحث و جدل رسانه‌ای زیادی درباره بازگشت رضاییان به این تیم، حضور بازیکنان خارجی و مسائل حاشیه‌ای مطرح بوده است.

تنها تیم 7 امتیازی لیگ برتر این هفته فقط به تثبیت صدرنشینی‌اش قبل از تعطیلی حدوداً یک ماهه لیگ است.

تنها دیدار باقی‌مانده هفته چهارم، جمعه برگزار می‌شود و پس از آن لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی تا 19 شهریورماه تعطیل است.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

«پنجشنبه 21 مرداد»

ماشین‌سازی- تراکتورسازی، ساعت 18، ورزشگاه: باغشمال تبریز

پیکان- استقلال، ساعت 18:30، ورزشگاه: تختی تهران

ذوب‌آهن- گسترش فولاد، ساعت 20:15، ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

سایپا- پدیده، ساعت 20:20، ورزشگاه: دستگردی تهران

صنعت نفت آبادان- سپاهان، ساعت 20:30، ورزشگاه: تختی آبادان

پرسپولیس- صبا، ساعت 20:30، ورزشگاه: آزادی تهران

استقلال خوزستان- نفت تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه: تختی اهواز

«جمعه 22 مرداد»

سیاه‌جامگان- فولاد، ساعت 18:50، ورزشگاه: ثامن مشهد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------