آجرلو :جلسه‌ام با طاهری ارتباطی به رضائیان نداشت



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,آجرلو

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن تشریح برنامه باشگاه برای جذب رامین رضائیان و جلسه با مدیر پرسپولیس، گفت: تعطیلی لیگ در این شرایط قابل قبول نیست ولی دوستان کار خودشان را انجام می‌دهند.

مصطفی آجرلو در گفتگو با  مهر درباره پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر ماشین سازی و روند خوب تراکتور در این فصل از مسابقات لیگ برتر، گفت: به هر حال این لطف خداوند است تا فوتبال قابل قبولی را ارائه کنیم. ان شاءالله که این روند تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت.

وی درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر تاکید کرد: امیدواریم که این شرایط تحقق پیدا کند. همه می‌دانند که حتی یک برگ هم بدون اذن خدا روی زمین نمی‌افتد. تیمی هم که برای قهرمانی تلاش می‌کند باید ساز و کارش را داشته باشد که خدا را شکر تراکتور هم این شرایط را دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه آیا این ورزشگاه بعد از پایان تعطیلات لیگ آماده خواهد شد یا خیر؟ گفت: صحبت درباره زمان آماده شدن ورزشگاه در حوزه وظایف من نیست. آقای مدبر قول داده است که ورزشگاه بعد از تعطیلی لیگ آماده شود و امیدوارم ایشان به قولش عمل کند.

آجرلو ادامه داد: همه می‌دانند که شرایط زمین تمرین محل برگزاری لیگ برتر برای تراکتورسازی مناسب نیست. بنده هم تلاش کردم مسابقاتمان آنجا برگزار نشود ولی شرایط مسائلی را به ما تحمیل کرد. من از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که می‌خواستند از ابتدای فصل همراه تراکتورسازی باشند ولی این اتفاق رخ نداد.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی، تصریح کرد: ما حتی اگر نسبت به این تعطیلی انتقاد داشته باشیم، دوستان کار خودشان را می‌کنند. این تعطیلی در این شرایط از لیگ قابل قبول نیست اما ما از آن می‌گذریم. همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در خصوص احتمال جذب رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم اگر شرایط مهیا باشد این بازیکن خوب را کنار خود داشته باشیم.

آجرلو در پاسخ به این سئوال که «آیا جلسه‌اش با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای انتقال رامین رضائیان به تراکتورسازی بوده است یا خیر؟» اظهار کرد: ما از قبل از شروع لیگ تا الان با آقایان طاهری، افشارزاده، افتخاری و توفیقی درباره مسائل اقتصادی فوتبال حرفه‌ای جلسات مختلف و زیادی داشته‌ایم ولی تا به حال درباره تبادل و جذب بازیکن با هم صحبت و تفاهمی نکرده‌ایم. بحث جلسات ما در خصوص برند ۳۰۹۰ حامی سه باشگاه است. در واقع ما با استقلال و پرسپولیس هماهنگ شده‌ایم و تفاهم کردیم تا این برند را برای باشگاه هواداری فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط هیچکس به استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پولی نمی‌دهد. مدیران این سه باشگاه هیچکدام کار مدیریتی خودشان را نمی‌کنند و همه درگیر بحث اقتصادی هستیم که باید ۲۰ یا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را بدهیم و به تعهدمان عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید به جامعه فوتبال تبریک گفت که باشگاه‌ها دارند منافع اقتصادی خود را پیدا می‌کنند و مسیرهایی که دوستان ثروت باشگاه‌ها را جای دیگر می‌بردند، بسته شده. الان همه حواسشان هست که باید پول باشگاه‌ها را بدهند.

آجرلو در ادامه یادآور شد: وقتی آقای رویانیان (مدیرعامل پیشین پرسپولیس) را به زندان می‌بردند و یا خانه‌اش را از او گرفتند، چه کسی پاسخگو بود؟ آن مدیر بنده خدا می‌خواست تیمش لطمه نبیند و حتی خانه‌اش را گرو گذاشت. منصفانه نیست که مدیران این سختی‌ها را تحمل کنند. امروز هم ما تعهد داده‌ایم که قراردادها را پرداخت کنیم ولی نه دولت کمک می‌کند و نه هیچ جای دیگری.

وی افزود: بدهی‌های گذشته هم که گلوی باشگاه‌ها را فشار می‌دهد و هر روز صف بدهکاران که البته حق هم دارند، نشسته‌اند تا مطالبات خود را بگیرند. طبیعی است باشگاه‌ها شرایط سختی دارند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا با خود رامین رضائیان برای حضور در تراکتورسازی مذاکره شده است یا خیر؟» گفت: گذاشته بودیم بازی های هفته چهارم تمام شود و بعد این موضوع را پیگیری کنیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------