دوست دارم سرمربی تیم ملی ایران شوم



اخبار,اخبار ورزشی, زلاتکو کرانچار


اخبار ورزشی  - زلاتکو کرانچار:
دوست دارم سرمربی تیم ملی ایران شوم/ من و کی‌روش هیچ‌گاه با هم رفیق نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه به خاطر نظراتی که او و کی روش دارد هیچگاه نمی توانند با یکدیگر رفیق باشند گفت: اگر روزی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من برسد، دوست دارم که به آن فکر کنم و هیچ کس از این پیشنهاد بدش نمی‌آید، اما به من اجاره دهید که وقتی این پیشنهاد رسید، در مورد آن حرف بزنم.

به گزارش مهر از اصفهان، زلاتکو کرانچار با اشاره به وضعیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: من متوجه شدم که ذوب‌آهن تلاش کرده که شرایط کیفی زمین را بهبود بخشد اما امیدوارم در زمان باقی‌مانده چمن بتواند ریشه در خاک داشته باشد تا ما مشکلات 6 ماه اخیر را نداشته باشیم.

وی درباره بازی هفته گذشته تیمش مقابل السد قطر افزود: با وجود شخصیت در بازی السد اما در مسابقه الاهلی و الهلال، شرایط را برای ما مساعد کرد که در صورت برد در مسابقه با الهلال و الاهلی، شرایط را برای پیروزی مساعد کنیم.

سرمربی تیم سپاهان که شنبه شب در برنامه ورزشی گل اصفهان شرکت کرده بود بیان داشت: به محض اینکه بازی السد تمام شد، من این مسابقه را آنالیز کردم و متوجه شدم که ما در نیمه نخست تحت تاثیر حریف و جو ورزشگاه بودیم و بازی را آنگونه که باید آغاز نکردیم؛ در نیمه دوم بازی را سازماندهی کرده و مسلط بودیم به بازی و گل مساوی را زدیم اما در دقیقه 85 تا دقایق آخر دچار سردگمی شده و دو گل دریافت کردیم و دلیل اینکه چرا این اتفاق صورت گرفت را نمی‌دانیم اما با این حال با اصلاحات انجام شده برای بازی با الاهلی و الهلال، خودمان را بازسازی کردیم.

من هم دوست دارم محرم از ابتدا وارد زمین شود
وی درباره عدم حضور نویدکیا در زمین مسابقه در آغاز بازی با السد گفت: به نظر من محرم باید از ابتدای بازی درون زمین می‌آمد و یا بنا به شرایط از ابتدای نیمه دوم بازی می‌کرد؛ محرم نیز دوست دارد که بیاید و کمک کند و وقتی که وارد مسابقه می‌شود، وزن بازی به سود ما باز می‌گردد؛ هنوز عواقب عمل جراحی برای او مشکل ایجاد می‌کند و همین مسئله باعث مشکلاتی برای او شده اما با این حال وقتی درون زمین می‌آید، تاثیر خودش را می‌گذارد.

کرانچار با اشاره به شرایط تیم الهلال ادامه داد: الهلال به واسطه بازی هجومی خود می‌تواند قدرت خود را اعمال کند اما این تیم صدمه پذیر بوده و خط دفاعی آسیب‌پذیری دارد و ضد حملات نسبت به قلب دفاع آنها قابل نفوذ بوده و مقابل دروازه حریف قابل نفوذ است بنابراین می‌شود نفوذ کرد اما آنها نیز ما را آنالیز کرده‌اند و باید مواظب این مسئله باشیم.

وی گفت: آنها در ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می‌کنند و قدرت سرزنی بالایی دارند اما ما مسابقات لیگ آنها را مد نظر گرفته و دیده‌ایم؛ در هر حال تیم‌های گروه ما، بسیار خوب هستند و به طور کلی گروه ما سخت‌ترین گروه به شمار می‌رود و در بازی روز چهارشنبه، به طور قطع هر تیمی قابلیت برندگی را دارد اما تیمی برنده است که صبر بیشتری داشته و قابلیت‌های خود را نشان بدهد بنابراین این برای ما اهمیت دارد که مبادا اشتباهات دوحه را تکرار کنیم.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: واقعا حضور هواداران حائز اهمیت است و هواداران نشان دادند که قرار است بخش بزرگی از مسابقه را با تشویق‌های خود حمل کنند.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی خاطرنشان کرد: به غیر از علی احمدی که در ترکیب نیستند، سایر بازیکنان در ترکیب هستند و بعد از شکست السد مشکلات بسیاری انجام داده و نقاط ضعف خود را برطرف کرده‌اند؛ البته محمد غلامی قبل از بازی السد مصدوم شد و فعلا تحت کنترل است.

هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است
کرانچار پیرامون بازی‌های آینده سپاهان گفت: ما تلاش می‌کنیم که در 3 بازی آینده امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنیم ولی در کنار آن تلاشمان این است که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان تیم دوم یا سوم صعود کنیم.

وی در مورد اینکه جام حذفی زودتر از لیگ برتر به پایان رسید، افزود: خوب نیست که جام حذفی قبل از لیگ به پایان برسد اما سازمان لیگ مجبور شد که این برنامه‌ریزی را کند و در سراسر فصل دچار مشکل شد اما گناه به گردن سازمان لیگ نیست؛ در مورد تراکتورسازی همه باید بگویم بعید می‌دانم که بازیکنان این تیم در بازی‌های باقیمانده خود بد ظاهر شوند زیرا بدون شک بازیکنان این اجازه را نمی‌دهند که مقابل استقلال و فولاد انگیزه نداشته باشد و با چند باخت متوالی نتایج بدی از خود به نمایش بگذارد.

شایعه مذاکره من با استقلال، ساخته رسانه‌هاست
کرانچار درباره فصل آینده و شایعه مذاکره با استقلال گفت: به نظر من برخی از محافل رسانه‌ای شایعه کردند و من تعهد اخلاقی به قرارداد خودم دارم و تا آخر فصل قرارداد دارم اما با وجود افکار زیبای دکتر خلیلیان نتایج هفته های پایانی است که تصمیم می‌گیرند که من در سپاهان می‌مانم یا خیر زیرا به هر حال هواداران سپاهان همیشه نتیجه می‌خواهند و اگر نتیجه نیاید، من نمی‌توانم در این باشگاه باشم.

وی افزود: البته اگر باشگاه و هواداران بخواهند و نتیجه کسب نشود، با کمال میل می‌مانم زیرا در سه سال گذشته رابطه بسیار خوبی با همه داشتیم و دوست داشتم بمانم و کارم را ادامه دهم.

سپاهان به اندازه ارزش من، به من پول داد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا مسائل مالی در ماندگاری او در تیم اصفهانی تاثیری دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: رقم قراردادهای من به اندازه ارزش و شایستگی من بوده و باشگاه خوب با من برخورد کرده و مشکلی با باشگاه نداشتم.

مجبور شدم که از بازیکنان جوان استفاده کنم
وی پیرامون استفاده از بازیکنان جوان در سپاهان و اینکه آیا به دلیل اجبار از این بازیکنان استفاده کرد، گفت: صادقانه بگویم که ما مجبور شدیم که از بازیکنان جوان استفاده کنیم اما همین جوانان 2 سال بود که در تمرینات ما به سر می‌بردند و ما آنها را از رده‌های پایه استفاده کرده و به روند تمرینات خود استفاده کردیم و بعد منتظر فرصت بودیم که از آنها استفاده کنیم.

کرانچار ادامه داد: در ابتدا مصدومیت سوکای و نویدکیا و پس از آن عدم تطابق جباری و آرش افشین و در کنار کار تمرینی بسیار خوب و شایستگی‌هایی که داشتند، باعث شد که خوب نتیجه بگیریم و آنها به تمرینات اضافه شوند، البته باشگاه ما هر سال بازیکنان جوان معرفی می‌کند و با پایه‌های خود بومی‌سازی می‌کند.

مدیران به مربیان فشار نیاورند
وی گفت: از مدیران می‌خواهم اینقدر به مربیان برای نتیجه‌گیری فشار نیاورند و حتی اگر نتیجه نگیرند، اجازه ندهند که بازیکن تربیت نکنند؛ به من، مسی و نیمار با سن‌های 16، 17 و 18 وقت دادند و باشگاه باید بگذارد تا به بازیکنان جوان وقت دهند.

سرمربی سپاهان پیرامون بازیکنان خارجی اضافه شده به تیم سپاهان گفت: زمانی که قصد خرید بازیکنان خارجی و فن‌دایک داشتیم، فیلم‌های زیادی از او دیدم و دیدم که می‌تواند خطرهای زیادی ایجاد کند اما فن‌دایک با عدم آمادگی به ما رسید و هنوز تطابق پیدا نکرده اما آرام آرام بهتر شده و وقتی فن‌دایک و شریفی کنار هم بوده‌اند، شریفی و یعقوب کریمی توانسته‌اند گل بزنند.

من و کی‌روش نمی‌توانیم با یکدیگر رفیق باشیم
وی در مورد اختلاف نظرش با سرمربی تیم ملی بیان داشت: من و کی‌روش با هم نمی‌توانیم رفیق باشیم چون با یکدیگر در برخی میادین ورزشی آشنا هستیم اما او بر برخی از نظرات خود اصرار دارد.

کرانچار گفت: کی‌روش ایده‌هایی دارد که فشار می‌آورد تا اید‌ه‌ها به اجرا در آید و من به هیچ وجه موافق او نیستم که مدام بر طبل اردوها آن زده شود؛ برای بازیکنان ملی‌پوشی که در جام باشگاه‌های آسیا باید در مسابقات پرفشار حضور پیدا کنند و اینگونه آمادگی را حفظ می‌کنند و بعد از آن در اردوهای برگزار شده، برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شوند.

هیچ خصومتی با کی‌روش ندارم
وی بیان داشت: من هیچ خصومتی با ایشان ندارم و خوشحالم که بعد از 8 سال، توانست به جام جهانی صعود کند و این موفقیت انحصاری او بود اما باید به قوانین جام باشگاه‌های آسیا پایبند بود؛ البته اگر باشگاه ما با فدراسیون این توافق را کند، کاری از دست من بر نمی‌آید ولی باز هم مخالف هستم اما بر اساس تجربه همین 8 سال پیش در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور داشتم زیرا به عنوان مثال فکر کنید که بارسلونا و رئال را بگویند که ملی‌پوشان خود را به تیم ملی اسپانیا بدهند و در جام باشگاه‌های اروپا بدون آنها بازی کنند.

سرمربی سپاهان گفت: استقلال و فولاد نیز اینگونه هستند و بازیکنان زیادی هستند که دوست دارند در تیم ملی در جام جهانی فیکس باشند و ایشان می‌تواند در جام جهانی بازیکنان بسیاری را پیدا کند.

وی درباره گل‌های خورده دانیال داوری در بازی قبلی تیم ملی و اینکه چه کسی شایسته دروازه‌بانی تیم ملی است، گفت: به نظر من رحمان احمدی بسیار خوب بازی می‌کند و سزاوار این است که دروازه‌بان جام جهانی باشد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، به لطف او بود که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم؛ داوری نیز در دانشگاه آلمان بوده اما رحمان احمدی دروازه‌بان فیکس ماست و دوست دارم او دروازه‌بان اول تیم ملی باشد.

دوست دارم روزی سرمربی تیم ملی ایران شوم
کرانچار در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد روزی سرمربی تیم ملی ایران شود، اضافه کرد: اگر زمانش برسد و پیشنهادش باشد، چه کسی به این پیشنهاد فکر نمی‌کند اما بگذارید زمانش که رسید در آن زمینه هم اظهار نظر می‌کنم.
اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------