آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

ناگفته هایی از پشت پرده حكم جلب ستاره پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپوليس


اخبار ورزشی - ناگفته هایی از پشت پرده حكم جلب ستاره پرسپولیس

در حالي كه محمد رويانيان مدعي شده بود كه مشكل مربوط به خودروي توقيفي برخي از بازيكنان پرسپوليس با مساعدت وي برطرف شده است، اما شواهد و قرائن حكايت از واقعيتي ديگر دارد.

اخیرا داستان حکم جلب رضا حقیقی که چند وقتی است ساز جدایی اش را کوک کرده خبرساز شده است.

 چك رويانيان برگشت خورد، حكم حقيقي صادر شد!
 در حالي كه محمد رويانيان مدعي شده بود كه مشكل مربوط به خودروي توقيفي برخي از بازيكنان پرسپوليس با مساعدت وي برطرف شده است، اما شواهد و قرائن حكايت از واقعيتي ديگر دارد. به نظر با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال، صبر مالكان خودروها نيز رو به پايان است. به طوري كه روز گذشته عنوان شد كه يكي از مالكان همين خودروها حكم جلب رضا حقيقي هافبك ملي‌پوش پرسپوليس را گرفته است. اتفاقي كه به احتمال قوي طي روزهاي آينده‌ گريبان بازيكنان ديگر پرسپوليس را كه خودروهاي خود را فروخته‌اند خواهد گرفت.

پشت پرده حكم جلب
ماجرا از اين قرار بود كه رضا حقيقي پس از ورود به پرسپوليس خودرويي را از باشگاه پرسپوليس دريافت مي‌كند كه اين اتومبيل نيز همانند ساير خودروهاي خريداري شده باشگاه هيچ سندي در اختيار بازيكنان قرار داده نشده بود. اما ماجرا از وقتي ژانر اكشن به خود گرفت كه هافبك پرسپوليس خودروي مذكور را به خود ديگري فروخت. اما از آنجايي كه اين اتومبيل سندي نداشت پاي رضا حقيقي همچنان در اين معامله گير بود.

 

از طرفي چك 300 ميليوني محمد رويانيان كه در وجه مالك خودرو صادر شده بود به رغم گذشت يك ماه و نيم از تاريخ وصولش، در نهايت برگشت خورد تا مالك اصلي خودرو كه پرسپوليسي‌ها اتومبيل را از او خريداري كرده بودند نسبت به توقيف خودروي مذكور اقدام كند. از طرفي صاحب جديد اتومبيل نيز كه در اين ميان تنها رضا حقيقي را مي‌‌شناخت پس از پيگيري‌هاي متعدد در نهايت به مسيري جز قانون نرسيد. اتفاقي كه در پايان با حكم جلب هافبك پرسپوليس همراه شد تا رضا حقيقي در معرض خطر بازداشت نيز قرار بگيرد.

 پروين جوركش رويانيان
پس از قطعي شدن حكم جلب رضا حقيقي، وي طي تماسي با رويانيان از او مي‌‌خواهد تا نسبت به پرداخت بدهي 400 ميليوني خود اقدام كند اما در عين ناباوري مديرعامل سابق پرسپوليس عنوان مي‌‌كند كه در حال حاضر توان پرداخت اين مبلغ را ندارد! ا ز طرفي اوضاع نابه‌سامان مالي سرخپوشان مزيد بر علت شد تا سرانجام پرونده مذكور به مراجع قضايي ارجاع داده شود.

 

حتي شنيده مي‌‌شود كه صاحب جديد خودرو قصد دارد حكم جلب حقيقي را در اختيار اداره گذرنامه قرار دهد تا او را ممنوع‌الخروج كند! جالب اينجاست كه پس از رسيدن اين ماجراها به گوش پروين مديرعامل اين روزهاي پرسپوليس تصميم دارد شخصا با ورود به اين پرونده اين ماجرا را تا قبل از اردوي سرخپوشان در ارمنستان حل و فصل كند. بايد ديد كه آيا علي پروين مي‌‌تواند جور مديرعامل سابق پرسپوليس را بكشد يا اين پرونده روال قانوني خود را كه قطعا عواقب سنگيني نيز خواهد داشت را طي خواهد كرد.
اخبار ورزشی - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------