آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

فرار پنهان سرخپوشان/ جدایی شش پرسپولیسی قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - فرار پنهان سرخپوشان/ جدایی شش پرسپولیسی قطعی شد

 بازیکنان پرسپولیس هنوز فصل تمام نشده فکر جدایی از این تیم و عقد قراردادهای میلیاردی با تیم‌های دیگر را در سر دارند.

بعد از جدایی محمد رویانیان و متعاقب آن ناپدید شدن سعید شیرینی، سرخپوشان متوجه شدند که باید به رقمی که تاکنون از باشگاه خود گرفته‌اند، قانع باشند و دیگر قرار نیست پولی از باشگاه دریافت کنند. پیش از این هم اشاره داشتیم به این که مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس ابتدای فصل رقم قابل‌ توجهی (حدود 400 میلیون) به نفرات شاخص پرسپولیس پرداخت کرد تا آنها راضی به عقد قرارداد 700 میلیون تومانی با باشگاه شوند اما با تغییر مدیریت رقم‌های دریافتی آنها به عنوان بخشی از قرارداد به حساب آمد و همین مسئله بیش از هر چیز دیگری دلخوری سرخپوشان را به همراه داشت.

نفراتی که جدایی آنها قطعی شده
تاکنون جدایی 6 بازیکن شاخص پرسپولیس از این تیم تقریباً قطعی شده است. سیدجلال حسینی مدتی پیش با سفر به قطر خیلی بی‌سروصدا قرارداد خود را با یکی از تیم‌های این کشور امضا کرد و به تهران آمد. محمد نوری در حال مذاکره با یک تیم قطری و یک تیم تایلندی است و قطعاً از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. رضا حقیقی نیز برای انتقال به یک تیم عربی یا اروپایی با شکایت به کمیته انضباطی به نوعی رضایت‌نامه خود را از این باشگاه دریافت کرد.

 

پیام صادقیان برای رفتن به اروپا فقط باید در جام جهانی بازی کند. این شرطی است که یک باشگاه اروپایی برای جذب صادقیان گذاشته است و به همین خاطر او نهایت تلاش خود را می‌کند که در لیست نهایی کروش قرار بگیرد. محمدرضا خلعتبری یکی دیگر از نفرات شاخص پرسپولیس است که با پیشنهاد نجومی یکی از تیم‌های قطری مواجه شده اما امیدوار است با بازی در جام جهانی راهی فوتبال اروپا شود. محسن مسلمان به خاطر قراردادی که با باشگاه ذوب‌آهن دارد، مجبور است برای فصل آینده به اصفهان برگردد.

دایی نگران آینده تیمش
اگر قرار باشد بازیکنان نامبرده از پرسپولیس جدا شوند، آن‌ وقت دایی مجبور است برای ساختن یک تیم قدرتمند و هماهنگ به نوعی از اول شروع کند چرا که نامبردگان اسکلت اصلی تیم فعلی او را تشکیل می‌دهند. به این خاطر دایی تلاش می‌کند از سه بازی آینده پرسپولیس 9 امتیاز بگیرد تا گام بلندی برای قهرمانی برداشته باشد. بدون تردید اگر پرسپولیس با این بازیکنان فعلی قهرمان نشود، فصل آینده کار بس دشواری پیش‌رو خواهد داشت.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------