آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بائوسا: حضور مسی برابر ونزوئلا مشخص نیست



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,تیم ملی آرژانتین

سرمربی تیم ملی آرژانتین از حضور ستاره تیمش در دیدار برابر ونزوئلا مطمئن نیست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، آرژانتین بامداد جمعه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف اروگوئه رفت و با تک گل لیونل مسی پیروز شد.

اوگاردو بائوسا، سر مربی تیم  ملی آرژانتین پس از بازی درباره حضور مسی در دیدار برابر ونزوئلا، گفت‌:  نمی دانیم مسی می‌تواند در این دیدار حضور داشته باشد یا نه. او با درد بازی را به پایان رساند. می دانستیم این اتفاق خواهد افتاد. خیلی خوب توانست این درد را تحمل کند. مسی مثل همشیه توانست  بازی خوبی را به نمایش بگذارد. باید 48 ساعت صبر کنیم تا ببینیم پس از استراحت شرایطش چگونه خواهد بود و حتما با پزشک تیم در این باره  صحبت خواهیم کرد تا از حضورش در دیدار برابر ونزوئلا آگاه شویم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی آرژانتین در ادامه اظهار کرد: به مسی ضربه ای وارد نشد، باید بررسی کنیم تا متوجه شویم می‌تواند به میدان برود یا نه. نمی‌خواهیم به هیچ وجه ریسک کنیم. باید منتظر بمانیم. درست است که از مشکل همسترینگ رنج می‌برد، اما به خاطر شخصیتی که دارد ترجیح داد در زمین بماند و به تیم کمک کند تا پیروزی به دست آید. وضعیت او را درک می‌کنم. با وجود درد بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

بائوسا در پایان درباره بازی گفت‌:  خیلی خوب بازی کردیم و پس از اخراج پائولو دیبالا به خوبی بازی را کنترل کردیم. از همه مهمتر کسب سه امتیاز بود. برای ما حیاتی بود در بازی سختی به پیروزی رسیدیم. اروگوئه همیشه حریف سختی بوده است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------