واکنش کرانچار به اولین پیروزی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبار ورزشی,بازی سپاهان و الهلال

 
اخبار ورزشی - شریفی شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را داردکرانچار: شاید سامی الجابر بازی دیگری را دیده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سزاوارانه پیروز شدیم و شاید سرمربی الهلال بازی دیگری را دیده است.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل الهلال عربستان در نشست خبری گفت: همانطور که گفته بودم بازی سختی بود شرایط آب و هوایی هم این بازی را سنگین‌تر کرد. از دقیقه اول تلاش کردیم روند بازی را در دست بگیریم و سزاوارانه جلو افتادیم خیلی هم خوب کار کردیم.

وی ادامه داد: روی ضربات ایستگاهی حریف خیلی تمرین کرده بودیم اما روی همین ضربات ایستگاهی دو گل خوردیم و دو بر یک بازنده به رختکن رفتیم در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و تغییراتی هم انجام دادیم. وقتی پنالتی را هم از دست دادیم باز هم امیدمان را از دست ندادیم و بازیکنانم امیدوارانه بازی کردند و با تلاش و مسلط در میدان حضور داشتند و به پیروزی رسیدند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نا امید نشدند و تا آخرین لحظه تلاش کردند. به حریف هم تبریک می‌گویم که شجاعانه مقابل سپاهان بازی کرد.

وی تصریح کرد:‌ برای این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم و پاداش بزرگی گرفتیم اما پاداش ما زمانی دو چندان می‌شود که بتوانیم الاهلی را هم در خانه خود شکست بدهیم.

وی در مورد اینکه سامی‌الجابر گفته است، 70درصد بازی در اختیار ما بود، گفت: شاید او بازی دیگری را دیده که این حرف‌ها را زده است. به هر حال او حق دارد اظهارنظر کند اما خوشحالم که نمی‌تواند از داوری مسابقه شکایت کند زیرا داور بسیار خوب قضاوت کرد.

سرمربی سپاهان در مورد حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه گفت: آنها با شور و شوق و روحیه زیادی به ورزشگاه آمدند و ما را بی‌امان تشویق کردند و به ما روحیه دادند. این روحیه را من در جشن هواداران سپاهان هم که روز شنبه برگزار شد دیدم. همان جا که افراد مسن و جوان در کنار هم حضور پیدا کرده بودند.

کرانچار در مورد اینکه این برد نباید باعث شود نقاط ضعف سپاهان دیده نشود، گفت: ما ملی‌پوشان و بازیکنان بزرگی در سپاهان داریم و در خط دفاع بازیکنان بزرگی داریم اما نباید فراموش کنیم آنها مقابل بازیکن خطرناکی مثل دیاگو بازی می‌کردند که بسیار زهردار بود اما همین بازیکن فقط در دو صحنه توانست برای ما خطرساز شود و در سایر لحظات او را مهار کردیم.

کرانچار در مورد اینکه گل‌های سپاهان از شوت‌های راه دور به دست آمد و بهتر نبود که بیشتر شوت زده می‌شد،‌ گفت: در چنین شرایط آب و هوایی باید از ضربات راه دور استفاده کرد اما من که نمی‌توانم هر لحظه به بازیکنان بگویم شوت بزنند. شریفی شوت زد و من سوکای را هم به خاطر اینکه در زدن ضربات از راه دورش تبحر دارد به میدان آوردم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه شریفی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود یا نه گفت: او شایستگی دعوت به تیم ملی را دارد و بازی به بازی پیش می‌آید و باید به او اجازه بدهیم که نمایش خوب خود را ادامه بدهد و به مرور توانایی‌هایش را ثابت کند اما او شایستگی حضور در لیست بزرگ تیم ملی ایران را دارد.

 

                                     .................................................


از میزبانی اصفهانی‌ها تشکر می‌کنم

سامی‌الجابر: مستحق باخت نبودیم/ سپاهان ضعیف شده است!

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان بعد از باخت گفت: مستحق شکست مقابل سپاهان نبودیم.

به گزارش فارس، سامی‌الجابر پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ما شایسته باخت نبودیم و فرصت‌های گل‌زنی زیادی را به دست آوردیم که از دست دادیم. دو گل روی اشتباه فردی خوردیم.

این بازی باید مساوی تمام می‌شد اما شرایط بد آب و هوایی روی نتیجه بازی تأثیر داشت. من به تیمم افتخار می‌کنم چهار بازی دیگر باقیمانده است. ما مستحق باخت نبودیم.

سرمربی الهلال در مورد اینکه اما روند بازی نشان می‌داد که سپاهان می‌تواند در این بازی پیروز شود و الهلال تیم خوبی نبود، گفت: آیا شما موقعیت گلی از سپاهان دیدید؟ آنها دو گل از پشت محوطه جریمه زدند و یک شوت هم از 50 متری وارد دروازه ما شد. در حالیکه ما موقعیت‌های گل‌زنی زیادی داشتیم. با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شدیم. روی کرنرها هم شانس داشتیم. 70 درصد از نیمه اول و دوم بازی در اختیار ما بود اما سپاهان آن تیمی نبود که من می‌شناختم و نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و ضعیف شده است.

سامی‌الجابر در مورد میزبانی سپاهان گفت: همانطور که در نشست قبل از بازی هم گفتم از مردم خوب اصفهان و استقبال گرم آنها تشکر می‌کنم و همچنین از میزبانی سپاهان هم تشکر دارم.

وی در مورد دلیل بازی نکردن کواک بازیکن کره‌ای الهلال گفت: او مصدومیت جدی دارد و نتوانست برای ما بازی کند.

سامی الجابر در مورد اینکه ناصر القحطانی باید از فوتبال خداحافظی کند اما امروز بازی خوبی مقابل سپاهان کرد و آیا روی حرفش است یا نه،‌ گفت: او در نیمه اول خوبی بازی کرد اما در نیمه دوم تعویض شد ولی من همچنان بر روی حرفم هستم.

وی در مورد اینکه سپاهان خیلی برتر از الهلال بود به خبرنگار گفت: شاید شما از بازی دیگری سخن می‌گویید.

سرمربی الهلال همچنین در مورد اینکه رئیس باشگاه الهلال حرف‌های زشتی در مورد ایران زد، هیچ توضیحی نداد و گفت‌: فقط در مورد بازی صحبت می‌کنیم.
 اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------