واكنش ولاسکو به انتخاب كواچ



اخبار,اخبار ورزشی,واكنش ولاسکو به انتخاب كواچ


اخبار ورزشی - واكنش ولاسکو به انتخاب كواچ

خولیو ولاسکو با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، این انتخاب را انتخابی شایسته عنوان کرد.

خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی حال حاضر تیم ملی آرژانتین عصر ديروز با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ابراز تاسف از برخورد و رفتار لورنزو برناردی و آندره آناستازی که با فدراسیون والیبال ایران داشتند، اظهار کرد: «من واقعا از برخوردی که آنها داشتند، متاسفم. آنها یا نفهمیدند چه کردند یا درک نکردند یا به کاری که من انجام دادم اعتقاد نداشتند. اما شما بهترین راه حل را پیدا کردید و بهترین گزینه را برگزیدید.

 تبریک می‌گویم! انتخاب اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، انتخابی شایسته و بسیار خوب است. کواچ مربی خوش فکر و آینده‌داری است و من مطمئن هستم والیبال ایران با کواچ می تواند روند صعودی خود را ادامه دهد و به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.» خوليو ولاسكو چندي پيش به دليل آنچه كه درخواست مردم آرژانتين و نامه رئيس جمهور اين كشور شد بعد از 3 سال فعاليت به عنوان سرمربي تيم ملي واليبال ايران، تهران را ترك و هدايت تيم ملي واليبال كشورش آرژانتين را به عهده گرفت.
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------