گواردیولا: باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشیم



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,سرمربی منچستر سیتی

سرمربی منچستر سیتی بازی برابر مونشن گلادباخ را مهم ترین بازی فیروزه ای پوشان در فصل جاری دانست. او گفت که می خواهد همواره با سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی به درخشش خود با پپ گواردیولا ادامه می دهد. این تیم که در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ رفت توانست با چهار گل به پیروزی برسد تا نشان دهد که بسیار آماده است و با سرمربی اسپانیایی خود شانس قهرمانی در همه رقابت ها را دارد.


منچسترسیتی با پپ گواردیولا 7 بار به میدان رفته که در همه بازیهای خود به پیروزی رسیده است و این نشان می دهد که بسیار آماده است.


گواردیولا بعد از پیروزی درخشان و قاطع برابر مونشن گلادباخ گفت: در حال لذت بردن از کار خود در سیتی هستم. پیروزیهای پیاپی مرا بسیار خوشحال می کند اما همه چیز در پایان فصل مشخص می شود. خوشحالم که توانستیم مونشن گلادباخ را شکست دهیم. این مهم ترین بازی فصل ما تا الان بود.


او ادامه داد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. سراپا حمله بودیم و چه با توپ و چه بدون توپ تنها در اندیشه حمله کردن بودیم. به خوبی می دانستم که بازی سختی پیش روی ماست اما خوشبختانه شب خوبی را پشت سرگذاشتیم و پیروز این دیدار حساس و مهم شدیم. همه بازیکنان خوب ظاهر شدند. سیتی فصل قبل برای نخستین بار در تاریخ خود توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. من می خواهم هر سال تیم خود را به نیمه نهایی برسانم.


سرمربی اسپانیایی فیروزه ای پوشان شهر منچستر درباره غیبت داوید سیلوا و حضور الکای گوندوگان گفت: سیلوا کمی احساس خستگی می کرد و به همین خاطر او را به میدان نفرستادم. مشکل این بازیکن جدی نیست اما نمی دانم که آیا به بازی برابر بورنموث می رسد یا نه. درباره گوندوگان هم باید بگویم که او بازیکن بسیار باهوشی است و به خوبی می داند که چگونه بازی را اداره کند.


سیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و تنها تیمی است که در هر چهار بازی خود به پیروزی رسیده است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------