عالیشاه: یقین دارم استقلال به رده های بالای جدول بازمی گردد / بحث غرور بازیکنان پرسپولیس ایجاد حاشیه جدید برای ماست



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,امید عالیشاه

هافبک نفوذی پرسپولیس گفت: «تنها ضرری که تعطیلات لیگ برای پرسپولیس داشته وجود ملی‌پوشان زیادمان است که نبودشان میزان هماهنگی‌مان را پایین آورده است.»

به گزارش  آنا ، امید عالیشاه در خصوص دیدار امروز پرسپولیس در خانه سپاهان اظهار داشت: «بازی با سپاهان در اصفهان همیشه برای ما سخت بوده و این بار هم می‌دانیم که روز آسانی پیش رو نداریم. با این حال ما تمرینات خودمان را به خوبی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا در خانه حریف به نتیجه بسیار خوبی برسیم. باید طبق خواسته سرمربی تیم بازی کنیم و اجازه ندهیم حریف بر بازی سوار شود.»

او در مورد اینکه بسیاری بازی پرسپولیس و سپاهان را 6 امتیازی می‌دانند،‌ تصریح کرد: «کاملا درست است. فاصله ما با یکدیگر 2 امتیاز است و هر تیمی که برنده شود 3 امتیازی با ارزش گرفته است که حکم 6 امتیاز را دارد. ما سعی می کنیم تا در خانه حریف پیروز شویم چرا که تراکتورسازی روز گذشته پیروز شده و دوست نداریم که از صدرجدول فاصله بگیریم.»

هافبک سرخ‌پوشان درباره اینکه عده‌ای معتقدند تعطیلات یک ماهه لیگ باعث افت پرسپولیس شده و این تیم در 2 بازی اخیر خود 4 امتیاز از دست داده است، گفت: «اصلا با این موضوع موافق نیستم. ما برابر دو تیم مدعی قهرمانی به تساوی رسیدیم. تیم‌هایی که همواره آماده بوده‌اند و هیچ تیمی برابر آنها کار ساده‌ای پیش رو ندارد. ما برای تعطیلات برنامه داشتیم و طبق آن جلو رفتیم. اگر بازی‌های لیگ هم تعطیل نمی‌شد باز هم احتمال آن وجود داشت که برابر تراکتورسازی و استقلال متوقف شویم.»

وی درباره اینکه عنوان شده غرور بازیکنان پرسپولیس باعث شده است تا استقلال بازنده دربی نباشد، عنوان کرد: «بحث غرور بازیکنان پرسپولیس حاشیه جدیدی است که برای ما ایجاد کرده‌اند، هر چند به نتیجه هم نمی‌رسند. ما اگر قرار بود دچار غرور کاذب شویم که در همان هفته‌های اولی که چند برد کسب کردیم مغرور می‌شدیم. هیچ غروری در میان بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد و ما برای هر دیدار به حریفان خود نگاه ویژه‌ای داریم. هیچ تیمی در لیگ برتر و جام حذفی آسان نیست و باید با همه وجود برابر رقیبان خود بازی کنیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ماست و یقین دارم به رده‌های بالای جدول بازمی‌گردد.»

عالیشاه در خصوص اینکه این فصل نتوانسته است عملکرد خوب فصل گذشته‌اش را تکرار کند و آمار خوب پاس گل‌هایش از بین رفته است، تاکید کرد: «من با همه وجود تلاش می‌کنم تا در خدمت تیم باشم. در پستی هستم که باید دوندگی زیادی داشته باشم. تنها ضرری که تعطیلات لیگ برای پرسپولیس داشته وجود ملی‌پوشان زیادمان است که نبودشان میزان هماهنگی‌مان را پایین آورده است. من و تمامی بازیکنان برای به نتیجه رسیدن پرسپولیس تلاش می‌کنیم و در ادامه راه به موفقیت‌هایی بهتری خواهیم رسید.»

او در واکنش به اینکه تلاش بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به گرفتن انتقام از سپاهان منجر شود نیز عنوان کرد: «اینکه فصل گذشته ما چه نتیجه‌ای در اصفهان برابر سپاهان گرفتیم برای ما در اولویت نیست. ما با این دیدگاه برابر سپاهان به دنبال 3 امتیاز هستیم که بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم. حال اگر این پیروزی جبران شکست 4 بر 2 سال گذشته باشد که لذت پیروزی‌مان را افزایش می‌دهد.»

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------