آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

محبی : زیر بار حرف زور نرفتیم/ برای تیم ملی کسی بهتر از محمد طلایی نبود



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , محبی

 عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد گفت: اهالی کشتی به خوبی برادران محبی را می‌شناسند و می دانند ما زیر حرف زور هیچکس نمی‌رویم.

محمدحسین محبی در گفتگو با  مهر با اشاره به اینکه رسول خادم گزینه نخست من برای سرمربیگری تیم ملی بود گفت: با توجه به اینکه او به تازگی به جمع اعضای اتحادیه جهانی کشتی ملحق شده و مسئولیت جدیدی در عرصه بین‌المللی پیدا کرده، نمی توانست در این پست باشد.

وی در واکنش به این انتقاد که انتخاب محمد طلایی از سوی شورای فنی، تحمیلی و سفارشی بوده است، ادامه داد: اهالی کشتی  به خوبی خصوصیات برادران محبی را می شناسند. ما هیچگاه زیر بار حرف کسی نرفته و نمی‌رویم و این ادعا در زمان روسای قبلی فدراسیون کشتی ینز به خوبی مشهود است. من و دیگر اعضای شورای فنی بطور مستقل تصمیم گرفتیم. همچنین گزینه بعدی من بعد از خادم به عنوان سرمربی تیم ملی، محمد طلایی بود، چراکه می خواستم روند مطلوب و امیدبخش کنونی در کشتی آزاد ادامه یابد.

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: طلایی سابقه سرمربیگری تیمهای نوجوانان و جوانان را دارد. ضمن اینکه حضور شاگردانش در ترکیب تیم بزرگسالان و دانش فنی و اخلاق خوب او از جمله دلایل اصلی انتخابش از سوی شورای فنی بود.

وی افزود: جامعه کشتی باید از طلایی حمایت کنند به او مشاوره و کمک فکری صحیح دهند. کشتی ایران به سرمربیان جوان و محجوبی همچون محمد طلایی نیاز دارد و باید به انان روحیه و میدان داد.

محبی در پایان به دیگر انتصابات فدراسیون کشتی نیز اشاره کرد و گفت: رضا لایق که به تازگی به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شده، مسئولیت هماهنگ‌کننده امور تیم ملی کشتی آزاد را دارد و به هیچ عنوان به عنوان مدیر فنی معرفی نشده است. در تیمهای پایه نیز از قهرمان اسبق جهان و فرد توانمندی همچون مجید ترکان بهره می بریم که مسئولیت مدیریت تیمهای نونهالان، نوجوانان و جوانان را برعهده دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------