آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مقایسه مسی با مارادونا از زبان ماتیوس



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی, ماتیوس

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به مقایسه مسی با مارادونا پرداخت و درباره این دو بازیکن بزرگ فوتبال آرژانتین سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فاکس اسپورت، لیونل مسی و دیگو مارادونا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به شمار می آیند. بسیاری بر این باور هستند که مارادونا چهره‌ای تکرار نشدنی در تاریخ فوتبال جهان است اما برخی هم معتقدند مسی بهتر از اسطوره آلبی سلسته است.

لوتار ماتئوس به مقایسه مسی با مارادونا پرداخت و گفت: مسی اکنون راهی را می‌رود که پیش از این مارادونا رفته بود. اگر قرار باشد مسی و مارادونا را مقایسه کنم، باید بگویم جام جهانی 1986 باعث می شود تا من مارادونا را انتخاب کنم. او بی‌نظیر بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: هیچ بازیکنی را ندیدم که بتواند خاطره مارادونا در جام جهانی 1986 را در من زنده کند. می توانم بگویم فقط مارادونا می تواند این‌گونه بدرخشد. مسی در بارسلونا می درخشد و عنوان های زیادی را به دست آورده است اما او باید در تیم ملی هم توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------