خط و نشان پرسپولیسی دوآتشه برای شاگردان برانکو



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

مهاجم جوان سپاهان گفت: «همان طور که فصل گذشته به همراه راه آهن به پرسپولیس گل زدم مطمئن باشید اگر امروز در ترکیب باشم بهترین بازی خودم را برابر این تیم انجام خواهم داد.»

به گزارش جام نیـوز، مهرداد محمدی در زمان حضورش در راه آهن با پیشنهاد استقلال روبرو شد ولی اعلام کرد یک هوادار پرسپولیس بوده و هست تا به شدت محبوب هواداران سرخ قرار بگیرد.
 
حالا او امروز در ترکیب سپاهان باید مقابل تیم مورد علاقه اش قرار بگیرد. سپاهان امروز در حالی به مصاف پرسپولیس می رود که مهرداد را سرحال و قبراق در خدمت دارد.

 محمدی در این رابطه اظهار داشت: «طی روزهای اخیر برخی ها با اشاره به حضورم در برنامه تلویزیونی 90 از پرسپولیسی بودن من حرف می زنند در حالی که این حرف ها درست نیست. من قبلا پرسپولیسی بودم اما در حال حاضر عضو تیم سپاهان هستم و به این تیم تعهد دارم.»

وی تأکید کرد: «همان طور که فصل گذشته به همراه راه آهن یزدان به پرسپولیس گل زدم مطمئن باشید این مرتبه هم اگر آقای ویسی صلاح بداند و در ترکیب باشم بهترین بازی خودم را برابر این تیم انجام خواهم داد.»

محمدی در پایان درباره پیش بینی نتیجه مسابقه گفت: «نتیجه را نمی توانم پیش بینی کنم اما مطمئن هستم بازی فوق العاده زیبایی خواهد شد.»

 همانطور که در عکس خبر مشاهده می فرمایید محمدی روز گذشته در تمرین همزمان 2 تیم با بازیکنان پرسپولیس روبرو شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------