واکنش بهترین مدافع روی تور جهان به محرومیتش



اخبار, اخبارورزشی, سید‌محمد موسوی

 

اخبار ورزشی - بعد از محرومیت بهترین مدافع روی تور جهان از والیبال /موسوی: من به هیچ‌کس توهین نکردم

 سید‌محمد موسوی سرعتی‌زن متین ورامین و تیم‌ملی والیبال کشور تا اطلاع ثانوی از والیبال محروم شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازیکن تیم متین ورامین به خاطر توهین به مسئولین فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از کلیه فعالیت‌های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم و حق شرکت در اردوی تیم‌ملی را هم ندارد. قرار است این پروند به زودی در کمیته انضباطی بررسی شود و حکم و زمان محرومیتش دقیقاً اعلام شود.

موسوی که ظاهراً این قضیه را فراموش کرده بود، صبح با شنیدن این خبر شوکه شد. او می‌گوید: «من اصلاً به هیچ‌کس توهین نکردم. قضیه فقط درگیری لفظی بین من و آقای دریا‌بیگی بود. صبح دیروز که خبر را شنیدم شوکه شدم.» او اما حالا بیشتر از هر چیزی نگران ذهنیت مردم برای تصمیمی است که فدراسیون در قبالش گرفته: «این مسئله بد است که روی سایت محرومیت مرا اعلام کرده‌اند.

 

آن روز فدراسیون تعطیل بود و هیچ‌کس نبود. حالا مردم هزار جور فکر درباره من می‌کنند. چراکه مردم قبل از این حکم جور دیگری فکر می‌کردند اما حالا که این خبر را خواندند، معلوم نیست چه ذهنیتی پیدا می‌کنند. درستش این بود که درباره این مسئله صحبت می‌شد و قضیه را کدخدا‌منشانه حل می‌کردیم تا به اینجا ختم نمی‌شد.» موسوی هنوز هم خودش مانده چه بگوید: «فکرش را هم نمی‌کردم این‌طوری شود. اتفاق خاصی نیفتاده. تنها درگیری لفظی بین من و مسئول سالن بود. همین. نمی‌دانم چه بگویم.»

سرعتی‌زن تیم‌ملی ماجرا را این‌طور تعریف می‌کند: «3-4 روز قبل از فینال. ما ساعت 4 تا 6 در سالن فدراسیون تمرین داشتیم. مربی تمرین را 5:30 تمام کرد. من و سه نفر از بچه‌ها برای تمرین اضافه ماندیم. وسط تمرین الماس‌پور چراغ‌های سالن را خاموش کرد. من گفتم چرا خاموش می‌کنی؟ بگو پنج تا 10 دقیقه دیگه تمرین ما تمام می‌شود. گفت آقای دریا‌بیگی می‌گوید.

 

منم گفتم من چراغ‌ها را خاموش می‌کنم. خودم رفتم بالا با دریا‌بیگی که رو دررو شدم، با صدای بلند گفتم یک کم نباید ملی‌پوشان پیش شما احترام داشته باشند که پنج دقیقه بیشتر سالن را به بازیکن تیم‌ملی بدهند؟ دریابیگی گفت من بابت همین نیم ساعت 100 هزار تومان از پول اجاره متین کم کردم منم گفتم برای 10 دقیقه تمرین 200 هزار تومان می‌دهم. برای بازیکنی که 10 سال در تیم‌ملی زحمت‌کشیده نباید 10 دقیقه وقت تمرین بیشتر داد؟ البته که همیشه فدراسیون حواسش به ما بوده.»

محمود افشار‌دوست دبیر فدراسیون درباره تصمیم برای محرومیت موسوی می‌گوید: «او قبل از فینال حرکتی در فدراسیون انجام داد. صحبت‌های قشنگی نکرده. رئیس داورزنی هم از اختیاراتش استفاده کرد و او را محروم کرد.»

 

او اما از شنیدن حرف‌های بازیکن محروم در کمیته انضباطی می‌گوید: «ممکن است موسوی کار خوبی انجام داده اما لازم است با دعوتش به کمیته انضباطی حرف‌های او را بشنویم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.» دبیر فدراسیون اما بر پاک کردن والیبال از حاشیه‌ها تأکید می‌کند: «اگر بخواهیم به پاک کردن والیبال کمک کنیم، حتی به قیمت از دادن ستاره‌ها باید کار انجام شود.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------