آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

زیدان: نمی‌توان همیشه پیروز شد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, زیدان

سرمربی رئال مادرید با وجود تساوی خانگی برابر ویارئال از عملکرد شاگردانش راضی است و تاکید کرد که نمی تواند آنها را سرزنش کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، رئال مادرید در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پنجم رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نوار پیروزی‌های پیاپی تیم زیدان متوقف شود.

در این دیدار ابتدا ویارئال از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 گلزنی کرد اما سرخیو راموس توانست گل تساوی را در دقیقه 48 به ثمر برساند تا این دیدار برنده نداشته باشد. زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه دوم شایسته پیروزی بودیم و می توانستیم بازهم به گل برسیم. بازی بسیار سختی بود. دو امتیاز حساس را در خانه از دست دادیم اما چیزی تغییر نکرده است. رئال مادرید تسلیم نمی شود. نهایت تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار می گیریم.

او ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. نمی توانیم در همه دیدارها به پیروزی برسیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته بازی را بد شروع کردیم. این برای چندمین بار است که شروع خوبی از خود نشان نمی دهیم. باید در دیدارهای آینده این مشکل را برطرف کنیم. در نیمه نخست انگیزه لازم را نداشتیم. اگر می خواهیم به پیروزی برسیم، باید در هر دو نیمه خوب ظاهر شویم. نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. با وجود آنکه دو امتیاز را از دست دادیم اما از عملکرد کلی راضی هستم.

زیدان در پایان سخنانش درباره شکسته شدن نوار پیروزی‌های رئال گفت: از شما خواهش می کنم که درباره رکوردشکنی و چنین مسائلی سخن به میان نیاورید. برای من موفقیت رئال مهم تر از هر چیزی است. از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داریم. سربلند از بازی بیرون می رویم. دلیلی ندارد نگران چیزی باشیم. به دیدارهای آینده فکر می کنیم و تلاش می‌کنیم تا جبران کنیم.

رئال مادرید با وجود تساوی در این دیدار با 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------