هیس! گل‌ساز و گلزن آمدند (عکس)



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,علیرضا علیپور و مهدی طارمی

علیرضا علیپور و مهدی طارمی زوج خوبی در خط حمله هستند. شاید قد و قامت آن ها که شبیه به هم است این طور تداعی کند که هر دو سانتر فوروارد هستند که نباید در کنار هم بازی کنند!

به گزارش "ورزش سه"، اما برانکو بر این عقیده بود این دو زوج خوبی برای هم هستند. یکی می جنگد و می سازد و دیگری گل می زند با این توضیح که مهدی طارمی به عنوان سانتر فوروارد بازی روی زمین هم دارد. در زوج سازی خط حمله وقتی یک مهاجم بلند قامت در نوک قرار می گیرد تلاش سرمربی بر این است مهاجم مکمل را از بین مهاجمی برگزیند که کمی قامتش کوتاه تر بوده و بازی روی زمین داشته باشد. اما علیرضا علیپور و مهدی طارمی قاعده ها را شکستند.

علیرضا علیپور شاید در چارچوب شناسی به اندازه مهدی طارمی نباشد اما دوندگی بی امان او که با جایگیری های خوب همراه است خط دفاعی حریف را خسته می کند و این جاست که مهدی طارمی می تواند از این شرایط بهره درستی ببرد و ایده های خود را برای گلزنی اجرایی کند. موقعیت سازی علیپور وقتی با موقعیت طلبی طارمی همراه می شود هدف برای پرسپولیس نهایی می شود و این اتفاقی است که در بازی دیروز با سپاهان رخ داد.
 
البته که برانکو و پرسپولیس برای دیدن صحنه های بازی با سپاهان صبور بودند. در دربی 83 مهدی طارمی از یک قدمی دروازه توپ را به بیرون زد و عیلپور هم روی پاس طلایی طارمی توپ را به آسمان زد تا آه از نهاد هواداران پرسپولیس بلند شود اما اعتماد برانکو به زوج خط حمله اش زمینه ساز روزهای خوب برای این تیم بود. روز بازی با سپاهان. جایی که علیپور پاس داد و طارمی زد.

شادی بعد از گل طارمی در کنار علیپور یکی از صحنه های بکر بازی سپاهان – پرسپولیس بود. دستی به علامت اطاعت رو به هواداران تکان می دهند و دست دیگر علامت هیس را تداعی می کند. شاید در پاسخ به کسانی که می گویند مهدی طارمی و علیرضا علیپور گل نزن.

جدا از همه این مباحث همدلی و همگرایی این دو مهاجم در نوع خود جالب است و می تواند روزهای بهتری را برای این دو و در نهایت تیم پرسپولیس رقم بزند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------