لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی



اخبار,اخبار ورزشی, اختلاف علي پروين و علي دايي


اخبار ورزشی - لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی

مدیرعامل سرخپوشان با دعوت از جادوگر قصد دارد با يك تیر دو نشان بزند؛ بالا بردن محبوبیتش و خلاصی از دست دایی.

در حالي كه خيلي‌ها در مورد اختلاف پنهاني علي پروين و علي دايي صحبت مي‌كنند، مديرعامل موقت باشگاه پرسپوليس بدون روشن شدن تكليف سرمربي آينده سرخ‌ها به دنبال جور كردن ليست فصل آينده اين تيم است.

 علي دايي كه در هفته گذشته تمام تمركزش را معطوف پرسپوليس و بازي‌هاي اين تيم در شمال كرده، بي خبر از اتفاق‌هاي تهران و باشگاه به فكر پرسپوليس و سه بازي باقيمانده است ولي از سوي ديگر خبر مي‌رسد كه سلطان و دوستانش در پي تهيه ليست بازيكنان فصل آينده پرسپوليس هستند و حتي چند گزينه نيز به صورت پنهاني صحبت‌هايي را انجام داده‌اند.

نكته قابل توجه در مورد اين ابتكار جديد سلطان جايي است كه دايي هنوز از اين ماجرا بي‌اطلاع است و مشخص نيست كه اصلا دايي بازيكنان مورد نظر پروين را مي‌پسندد يا خير!

هر چند كه پرسپوليس در حال‌حاضر از وجود نيلسون، عابدزاده و محمدي در خط دروازه سود مي‌برد ولي شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه پروين و رفقايش علاقه خاصي به حامد لك دارند و با توجه به پرسپوليسي بودن لك هيچ بعيد نيست كه او براي فصل آينده به تهران بيايد.

صحبت‌هاي سيدجلال حسيني، بنگر و رضا نورمحمدي در مورد پيشنهادهاي جديدشان و همين‌طور مسايل مالي پرسپوليس بهانه خوبي را دست مسئولان باشگاه داد تا بتوانند با خيال راحت روي خط دفاعي آينده سرخ‌ها تمركز كنند.
 
شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه سلطان و دوستانش طي روزهاي اخير صحبت‌هايي را با هادي عقيلي، محمد نصرتي و شجاع خليل‌زاده انجام داده‌اند و هيچ بعيد نيست كه آنها جزو اولين بازيكنان فصل آينده پرسپوليس باشند.

حميدعلي عسگر، پولادي و ماهيني خيال سلطان را از بابت دفاع‌هاي كناري راحت كرده و شايد به همين دليل است كه كسي به اعتراض‌هاي ميثم حسيني توجهي نمي‌كند و جدايي او را جدي نمي‌گيرد.

در مورد پروين و بازيكنان مورد نظرش صحبت‌هاي ديگري نيز به گوش مي‌رسد و مي‌شنويم كه سلطان با توجه به احتمال جدايي و يا اخراج بعضي‌ از مهاجمان پرسپوليس به دنبال جذب گزينه چند سال پيش سرخ‌هاست.

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه پروين در مورد جذب محمد غلامي نيز ابراز تمايل كرده و حتي نزديكان سلطان صحبت‌هايي را با مهاجم سابق تيم‌ملي انجام داده‌اند.

در مورد پروين و مشاوران خاصش صحبت‌هاي ديگري نيز به گوش مي‌رسد و مي‌شنويم كه پروين قصد دارد به هر نحوي شده علي كريمي را به پرسپوليس بازگرداند.

سلطان كه به خوبي از محبوبيت جادوگر در نزد هواداران پرسپوليس باخبر است با آوردن كريمي به پرسپوليس دو تير به هدف مي‌زند. حضور شماره هشت در پرسپوليس از يك سو باعث بالاتر رفتن محبوبيت پروين مي‌شود و از سوي ديگر سلطان به شكل قهرمانانه‌اي درب خروجي را به علي دايي نشان داده است. البته جادوگر هنوز جواب قطعي به اين دعوت نداده است.

كريمي در مواجهه با اولين تعارف پرسپوليسي‌ها فقط تشكر كرده و همه چيز را به آخر فصل موكول كرده است. هر چند كه پروين و مشاورانش گمان مي‌كنند كسي از برنامه‌ها و مذاكرات آنها با اين بازيكنان باخبر نيست، ولي نكته قابل توجه در جايي است كه دايي مو به مو در جريان برنامه‌هاي پنهاني پروين است حتي بعضي از بازيكنان ليست پروين نيز دايي را در جريان اتفاق‌هاي اخير قرار داده‌اند.

 نكته نگران‌كننده در مورد تحركات تازه سلطان اين است كه خبر مذاكره پروين با اين گزينه‌ها حتي به اردوي پرسپوليس در شمال رسيد و آنها نيز تصميم گرفتند تا اين اقدام پروين را بي‌پاسخ نگذارند.

اخبار ورزشی - روزنامه گل

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------