آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توضیحات زننده گل چیپ به برزیلی ها درباره کار جالبی که با فالکائو کردند



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می گوید از اینکه برزیل را شکست داده اند بسیار خوشحال هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد کشاور در آستانه بازی ایران و پاراگوئه در جام جهانی فوتسال، ابتدا درباره برد مقابل برزیل می گوید: «بعد از پیروزی همه چی عالی و فوق العاده بود.خوشحالیم که توانستیم قهرمان جهان را متوقف کنیم. کار ما هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در مراحل بالاتر حضور داشته باشیم. اما در خصوص این اتفاق بسیار خوشحالیم.»

 

او درباره رفتار جالب ایرانی ها با فالکائو بهترین بازیکن تاریخ فوتسال دنیا می گوید: «فالکائو یک اسطوره برای من و تمام هم تیمی هایم است. برای مردم کشورم قابل احترام بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می شود. او در آخرین بازی اش بسیار ناراحت بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای دلداری به سمت وی رفتند و او را به هوا انداختند. در واقع بازیکنان ایران با این حرکت نشان دادند که ورزش فقط برد و باخت نیست و ملی پوشان با این حرکت، اوج دوستی و احساس صمیمیت را انجام دادند. از  بابت تمام زحماتی که برای فوتسال دنیا کشیده است، تشکر می کنیم.» 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------