آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

در انتظار دردسر بزرگ برای استقلال؟



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, استقلال

.وزیر ورزش و جوانان امروز پرده از رازی بزرگ برداشت و مدعی شد استقلال 28 میلیارد در فصل نقل و انتقالات هزینه کرده است که این ملبغ نسبت به هزینه 15 میلیاردی پرسپولیس برای خرید بازیکن و اعضای کادرفنی هزینه بسیار زیادی است. 

به گزارش "ورزش‌سه"، محمود گودرزی در بخشی از صحبت هایش  با کیهان ورزشی مدعی شد که 22 میلیارد از هزینه های استقلال مربوط به عقد قرارداد با بازیکنان و کادرفنی شده است و 6 میلیارد هم صرف هزینه های دیگر شده که دقیقا اشاره نکرده منظور او از این هزینه ها چیست.

 

با استناد به قراردادهایی که سازمان لیگ  منتشر کرده، استقلال در فصل نقل و انتقالات 21 میلیارد و 350 میلیون تومان خرج کرده است که به رقمی که گودرزی می گوید نزدیک است. این رقمی است که استقلال را به گران ترین تیم لیگ تبدیل کرده است و البته سیدرضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که قرار است بخشی از قرارداد بازیکنان به صورت توافقی کسر شود تا باشگاه توان پرداخت آن را داشته باشد.

 

هرچند ممکن است روی صحبت گودرزی درباره 6 میلیارد هزینه های دیگر به  هزینه جاری باشگاه استقلال برگردد اما به احتمال فراوان او به آپشن هایی که در قرارداد بازیکنان وجود دارد طعنه زده است. در بین بازیکنان استقلال کسانی هستند که به جز رقمی که در قراردادشان ذکر شده است، رقمی هم به عنوان آپشن در قرارداد آنها گنجانده شده که این موضوع هزینه های استقلال را به شکل نجومی بالا برده است.

 

اگر منظور گودرزی از 8 میلیارد هزینه مربوط به آپشن هایی که در قرارداد بازیکنان گنجانده شده، باشد بی تردید باید منتظر ورود سازمان بازرسی به قراردادهای بازیکنان استقلال باشیم که این موضوع می تواند دردسر بزرگی برای این باشگاه ایجاد کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------