آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پاسخ مدیر سایت رحمتی به سایت یاهو(+عکس)



اخبار ورزشی - پاسخ مدیر سایت رحمتی به سایت یاهو: او افتخار می کند که برای باورهایش این طور مورد حمله باشد

در روز گذشته خبری با تیتر بدترین دروازه بان تاریخ بر روی سایت یاهو عربی یا همان یاهو مکتوب که مخصوص کشورهای عربی است قرار گرفت. در این خبر با لحنی بسیار بد و زننده به مسخره کردن سید مهدی رحمتی پرداخت و به عنوان یک صحنه خنده‌دار از آن یادکرد .این در حالی است که در کشورهای عربی این جور اشتباهات فراوان از دروازه بانان و بازیکنان این تیم ها دیده‌شده و تصاویر آن بر روی وب وجود دارد ولی حتی سوژه خبری در همان کشورها نیز نشده است.

برای شما سؤال نمی‌شود چرا؟! اینجانب احمد علیزاده به عنوان مدیر وب‌سایت رسمی سید مهدی رحمتی وظیفه خود دانستم که نسبت به این موضوع که در سطح وب بوده واکنش نشان دهم و برای طرفدارانی که سؤالاتی را مطرح می‌کنند پاسخی بدهم.

 

این کار کشورهای عربی که یاهو مکتوب در کنترل و انحصار آن‌هاست 2 دلیل دارد:1-کیست که بازی‌های درخشان سید مهدی رحمتی در لباس تیم ملی کشورمان در مقابل کشورهای عربی را فراموش کند .

 

بازی با امارات ، عربستان، قطر و ... این زخمی است که آنها از حضور سید مهدی رحمتی در درون دروازه ایران برداشته‌اند.2-اعتقادات سید مهدی رحمتی که باعث منفور بودن خاص او در کشورهای عربی است. همه ما بعد از تمامی بازی‌های تیم های ایرانی که سید دروازه‌بان بوده دیده‌ایم که در انتهای بازی در جلوی دوربین‌ها لباس ورزشی خود را که بر روی آن یا زهرا(س) نقش بسته بوده نمایش داده است و اعتقادات خود را باعث موفقیت خود دانسته، حال که فرصتی دست داده است باید با تمام توان به او توهین و عقده گشایی کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,سید مهدی رحمتی

 
پس از مطالعه این خبر با مهدی رحمتی تماس گرفتم و او را از این موضوع مطلع ساختم و دلایل خود را مطرح کردم. سید از این اقدام آنها بسیار خوشحال بود و گفت: از این که با اعتقادات خود این افراد را ناراحت و خشمگین کرده خوشحالم و هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالی بیشتر من است » و ادامه داد«  عزت و ذلت دست خداست،  با خواست خودش به اینجا رسیدم و اگر بخواهد بیش از پیش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسلیم خواست و صلاح خودش هستم. »

این متن را من به عنوان مدیر وب سایت با اختیار خود برروی اینترنت قرار دادم و می خواستم شما هواداران و کاربران گرامی نیز بدانید این اشتباهات در فوتبال امری طبیعی است و مشکل مخالفان ما شیعیان، مسئله ای دیگر است.در آخر برای من جای سوال بزرگی است که چگونه برخی از رسانه های داخلی به جای حمایت و دفاع از یک هموطن از سر ناآگاهی آب به آسیاب دشمن میریزند.

احمد علیزاده ؛ مدیر سایت

اخبار ورزشی - سایت رسمی مهدی رحمتی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------