زیدان تعویض کردن رونالدو را توجیه کرد



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, زیدان

سرمربی رئال مادرید با وجود کسب تساوی برابر لاس پالماس از عملکرد شاگردانش راضی است. او از دلیل تعویض کردن کریستیانو رونالدو هم سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته ششم رقابت های لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد. کهکشانی‌ها دومین تساوی پیاپی خود را به دست آوردند تا بارسلونا را نزدیکی خود ببینند.

 

رئال مادرید که برای دیدار با لاس پالماس به خانه این تیم رفته بود با تساوی دو بر دو متوقف شد. زیدان با وجود کسب دومین تساوی پیاپی آرام به نظر می رسد.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی، گفت: متاسفانه دو بار دروازه ما باز شد و این اصلا خوب نیست. در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادیم. باید این مشکلات را بررسی کرد و راه چاره خوبی برای آن در نظر گرفت. با وجود این که به تساوی دست پیدا کردیم، اما باید بگویم که شایسته پیروزی بودیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و از ابتدای بازی تا پایان آن تیم برتر بودیم.

 

او ادامه داد: گل خوردن در دقایق پایانی بسیار بد است با این حال دلیل ندارد که از شکایتی داشته باشم چرا که در بسیاری از بازی ها هم ما در دقایق پایانی گل زدیم. من این را قبول ندارم که رئال مادرید انگیزه لازم برای پیروز شدن در این دیدار را نداشت. کاملا تیم برتر بازی بودیم و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتیم. نباید فراموش کرد که بازی کردن در خانه لاس پالماس برای هر تیمی سخت است. آنها با وجود آنکه دو گل دریافت کردند اما عملکرد خوبی از خود نشان دادند. لاس پالماس آنقدر خوب بازی کرد که هر لحظه احتمال گلزنی این تیم وجود داشت.

 

زیدان در این دیدار دست به تصمیم عجیبی زد تا جایی که در 20 دقیقه پایانی کریستیانو رونالدو را از بازی تعویض کرد. او در ادامه درباره این تصمیم خود، اضافه کرد: در دیدار برابر دورتموند به رونالدو نیاز دارم و با تعویض او می‌خواستم این بازیکن را آماده‌تر و سر حال تر در دیدار برابر دورتموند در اختیار داشته باشم.

 

سرمربی رئال مادرید در پایان سخنان خود، اظهار کرد: رئال آرام است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما در مسیر درستی گام برمی داریم و باید به این روند خوب خود ادامه دهیم. بازی سختی برابر دورتموند پیش رو داریم، اما آماده این بازی سخت هستیم.

 

هم رئال مادرید و هم دورتموند در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده اند. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------