حمله عجیب کاپیتان پرسپولیس به پروین



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - حمله عجیب کاپیتان پرسپولیس به پروین:
صـد رحـمت به رویانیـان!

اعتراض‌ها تمامی ندارد انگار. بازیکنان به خط شده‌ و بی آنکه نوبت‌شان را از دست بدهند، مقابل سرپرست باشگاه می‌ایستند و با ادبیات دلخواهشان به او می‌تازند. البته که کسی نام علی پروین را به زبان نمی‌آورد اما وقتی همه حمایت‌شان را برای مدیرعامل سابق باشگاه خرج می‌کنند، معلوم است که در اعتراض‌ها مخاطبی جز پروین ندارند. نوبت مصاحبه، دوباره زود به کاپیتان رسید و نوری هم فرصت را به غنیمت گرفته تا هر آنچه را که در گفته‌های قبلی‌اش جا مانده بود، به زبان بیاورد.

اردو چطور گذشت؟
 خوب بود. هم به هوای شمال عادت کردیم و هم اینکه بازی روی چمن مصنوعی برایمان تجربه خوبی بود. کلا همه چیز راضی‌کننده بود و فکر می‌‌‌کنم کادر فنی هم به اهدافش رسید.
اما تو زودتر برگشتی؛ واقعا به خاطر اختلاف با بقیه بازیکنان بود؟


 نه بابا کدام اختلاف؟ یک بار توضیح دادم که به خاطر خانواده‌ام برگشتم و از همان روز اول هم مرخصی‌ام را گرفته بودم. اینکه بعضی‌ها دوست دارند برای پرسپولیس حاشیه بسازند که دیگر تقصیر من نیست!


یعنی می‌خواهی بگویی که نمی‌خواستید اعتصاب کنید؟
 به هیچ‌وجه! ما قصد اعتصاب نداشتیم و نداریم. چیزهایی هم که دراین‌باره شنیدید، دروغ است. چشم امید ما به همین چند روز پایانی سال است و امیدوارم دیگر پرسپولیس را وارد حاشیه نکنند. واقعا نمی‌‌دانم چرا بعضی‌ها این اخبار کذب و تاسف‌آور را درباره پرسپولیس منتشر می‌‌‌کنند اما فکر می‌کنم حالا دیگر متوجه شده‌اید که چرا می‌‌‌گویم پرسپولیس دشمن دارد. الان هم از حاشیه‌سازان می‌‌‌خواهم دست از سر پرسپولیس بردارند تا این تیم آرامش بگیرد.


فکر می‌کنی با این همه اعتراض از سوی بازیکنان چطور می‌شود به آرامش رسید؟
 یعنی انتظار دارید حرف نزنیم و حق‌مان را هم نگیریم؟


نه اما وقتی پول نیست، اعتراض چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟
 ما بارها در این مورد صحبت کرده‌ایم و حالا هیات مدیره باید تصمیمی بگیرد که به نفع تیم باشد. بچه‌ها واقعاً تحت فشار هستند اما با این حال در اردوی شمال با نهایت انگیزه تمرین کردند. چشم امید بازیکنان به این است که قبل از عید مشکلاتشان حل شود.


و اگر نشود؟
 بازیکنان پرسپولیس آنقدر تعصب دارند که در سه بازی پایانی با تمام وجودشان بازی کنند و کم نگذارند اما خب پرسپولیس دشمن هم زیاد دارد که می‌خواهند بازیکنان را به حاشیه ببرند. با این حال ما تمام توان خود را به کار می‌‌‌گیریم تا قهرمان شویم.


فکر می‌کنی چقدر شانس دارید؟
 همانقدر که بقیه تیم‌های مدعی شانس دارند. آنها باید با هم بازی کنند و هر تیمی ببازد، به نفع پرسپولیس است. سه بازی خودمان را هم که ببریم قهرمان می‌شویم. امیدوارم مسوولان هم به فکر ما باشند و مشکلات مالی‌مان را حل کنند تا این چند هفته را با خیال راحت بازی کنیم.


اگر وزارت ورزش مجوز فعالیت‌های اقتصادی باشگاه را صادر کند، پول هم می‌گیرید.
 من در جایگاهی نیستم که در مورد وزارت ورزش صحبت کنم اما اگر این وزارتخانه متولی پرسپولیس است، باید حمایت کند و اگر هم نیست، بگذارند باشگاه کارش را انجام دهد. صد رحمت به رویانیان! با او دو سال عالی داشتیم و این اواخر هم که مشکلاتی به وجود آمد، نهایت تلاشش را انجام داد اما حالا چه؟ باشگاه سراغی هم از ما نمی‌گیرد!


خب این تقصیر پروین نیست که به باشگاه اجازه درآمدزایی نمی‌دهند!
 من کسی را متهم نکردم اما معتقدم در این مورد همه چیز باید به طور کامل مشخص شود. اگر وزارت ورزش قصد هزینه کردن ندارد، همه اختیارات را به باشگاه بدهد تا تکلیف‌مان را بدانیم. الان مشکلات آنقدر زیاد است که بازیکنان از هم پول قرض می‌‌‌کنند!


‌تو که تکلیفت روشن است؛ ظاهرا برای فصل بعد با یک تیم قطری توافق کرده‌ای!
 این هم از آن حرف‌ها بود! البته من دو سه تا پیشنهاد خوب از چین، تایلند و یکی از ‌تیم‌های عربی دارم اما توافقی نشده. حتی قرار بود نماینده یکی از این تیم‌ها به ایران بیاید تا مذاکره کنیم که من قبول نکردم. به عنوان کاپیتان پرسپولیس دوست دارم جام قهرمانی لیگ امسال را بالای سر ببرم و اگر تصمیم به جدایی داشتم، بعد از قهرمانی آن را عملی کنم.


یعنی با این همه نارضایتی، ممکن است بخواهی بمانی؟
 من عاشق پرسپولیس هستم و همیشه اولویتم این تیم است. خودم که خیلی دوست دارم بمانم اما تصمیم‌گیری دراین‌باره و بررسی پیشنهادها را گذاشته‌ام برای آخر فصل.
اخبار ورزشی - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------