آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش قلعه نویی به انتقادات از مهدی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی -  4 بازیکن ما در حد خودشان نیستند؛مسئولیت باخت ها با من استقلعه‌نویی: شرایط استقلال«حاد» است اما گله نمی کنم/قلم ها علیه رحمتی برای تخریب من است

سرمربی تیم استقلال گفت:‌مسئولیت تمام باخت‌ها با من است و به جای اینکه به بازیکنان حمله کنند از من انتقاد کردند چون حتما من مقصر هستم و خوب کار نکردم که این نتایج رقم خورده است.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درخصوص قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام‌جهانی لس‌آنجلس گفت: در ابتدا ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم و جا دارد که از کشتی‌گیران عزیزمان در مسابقات لس‌آنجلس تشکر کنم که باز هم افتخارآفرینی کردند.

وی در مورد آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با الجزیره امارات هم گفت: آخرین جلسه تمرینی ما امروز و در ساعت 18 در زمین شماره 1 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و از نظر من درهای تمرین باز است تا اصحاب رسانه بتوانند از تمرین گزارش تهیه کنند اما در خارج از ایران زمان این کار 15 دقیقه اول است اما من در داخل ایران همیشه درهای تمرین را به روی مردم و رسانه‌ها باز گذاشتم چراکه اگر تیمی می‌خواهد نتیجه بگیرد براساس قدرت تیمی‌اش خواهد بود و با دیدن تمرین چیزی معلوم نمی‌شود حتی دیدید که من برای بازی با پرسپولیس هم تا روز آخر تمرینات تیمم را در حضور اصحاب رسانه و مردم برگزار کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که اگر فردا این تیم مقابل الجزیره به 3 امتیاز دست پیدا نکند آیا این تیم شانسی برای صعود خواهد داشت یا نه افزود: من با بچه‌ها در مورد همین موضوع صحبت کردم و گفتم که فکر کنید بازی‌های ما در آسیا از فردا شروع می‌شود و 4 بازی داریم که باید آنها را ببریم ما با تیم دوم فقط 3 امتیاز فاصله داریم و تیم صدرنشین هم 6 امتیازی است. ما دو بازی فینال‌گونه در تهران و ابوظبی داریم و من هم قبول دارم که اگر 3 امتیاز بازی فردا را نگیریم کارمان سخت می‌شود.

وی در مورد مصدومان استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید از معاونت پزشکی باشگاه تشکر کنم چراکه امسال سال پرکاری داشتند و از آنجایی هم که ما بدنسازی نکردیم مصدومان ما زیاد است به طور مثال هاشم بیگ‌زاده از 4 ناحیه مصدوم است.

 

تیم پزشکی ما به اندازه همه تیم‌های لیگ کار کرده است. برای بازی فردا سیاوش اکبرپور نمی‌رسد اما کادرپزشکی تلاشش را می‌کند تا سایر مصدومان به بازی فردا برسند. درباره آرش برهانی هم باید بگویم که او گفته بود که از ناحیه پاشنه پا وقتی از خواب بیدار شده مصدومیت داشته اما با ما دیروز تمرین خوبی کرد. شاید او در خواب مصدوم شده اما در بیداری خوب تمرین کرد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت امیرحسین صادقی و اینکه گفته می‌شود او با ماسک بازی خواهد کرد گفت: جایی که من باید به بازیکنان تشر بزنم می‌زنم و جایی هم که باید از آنها تقدیر کنم این کار را خواهم کرد.

 

امیرحسین صادقی از خانواده استقلال است و بازیکن با تعصبی است شاید به جای او در بازی با ملوان هر بازیکن دیگری بود به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کرد اما او بازی کرد و بازی با الریان هم دیدید که او با چه وضعیتی بازی کرد. البته قرار است تیم پزشکی ما با دکتر هاشمیان هم صحبت و برای او محافظی درست کنند که داور خارجی هم ایراد نگیرد.

قلعه‌نویی درباره همزمانی بازی استقلال و شب چهارشنبه‌سوری هم تصریح کرد: شرایط ما در آسیا حساس است و من از هوادارانمان خواهش می‌کنم که حضور حمایتی در ورزشگاه داشته باشند. دیروز بازی منچستریونایتد و لیورپول را دیدم و با اینکه منچستر در این فصل همه‌چیزش را از دست داده اما استادیوم پر از تماشاگر بود.

 

شب چهارشنبه‌سوری شب جشن ایرانی‌ها است و باید با حضور پرشور هواداران در استادیوم فرهنگ بالای ایرانی را نشان دهیم و امیدوارم آنها کاری نکنند که استقلال و ایران شرمنده شوند. امیدوارم شادی‌ای بکنند که در شأن ایرانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه مهدی رحمتی به راه افتاده اظهار داشت: دوستان تا به حال هر محبتی به من داشتند من تحمل کردم اما شما دیدید که بعد از گلی که رحمتی از الریان خورد چه تیترهایی زدند.

 

با این مسائل فوتبال ما رو به جلو نمی‌رود چراکه بزرگترین دروازه‌بانان دنیا هم اشتباه می‌کنند. رحمتی شرایط خوبی ندارد چراکه هرچه به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم او حس می‌کند که به حقش نرسیده. این قلم‌هایی که علیه رحمتی زده می‌شود به هدف تخریب من است شاید اگر جای من کسی دیگر سرمربی استقلال بود این حرف‌ها علیه رحمتی صورت نمی‌گرفت.

 

زمانی که ما در قطر بودیم و به باشگاه السد رفتیم نفر دوم این باشگاه استقبال خیلی گرمی از ما انجام داد و این در حالی بود که من فکر می‌کردم مرا نمی‌شناسد. ما باید به سمتی برویم که نگاه معرفتی باشد اما اخلاق خوب خیلی وقت است که از فوتبال ایران رفته است.

وی ادامه داد: باید شرایط استقلال را درک کنید. استقلال زمانی که در اوج بود و بازیکنان بزرگی مثل تیموریان، جباری و کرارجاسم را داشت تا مجیدی از این تیم رفت سوم شد اما ما بعد از 3 سال به استقلال آمدیم و هم این تیم را قهرمان لیگ برتر کردیم و هم به جمع 4 تیم برتر آسیا رسیدیم. حالا شما شرایط بد مالی را هم به این وضعیت اضافه کنید که یکسری از بازیکنان هم برخلاف میل ما از ما جدا شدند و بودجه وزارت ورزش هم به ما نرسید.

 

ما 4 بازیکن داریم که در لیست ما نیستند و اگر هم در زمین باشند در حد و اندازه‌های خودشان نیستند. بیگ‌زاده، آندو، خسرو حیدری و احمد جمشیدیان وقتی هم بازی می‌کنند در حد خودشان ظاهر نمی‌شوند. شرایط ما حاد است اما من از چیزی گله نمی‌کنم. ما بازیکن از دست دادیم و خریدهای خوبی هم کردیم اما این خریدها هنوز نتوانستند خودشان را در استقلال نشان دهند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا مبعلی را در دقیقه 60 هر بازی تعویض می‌کند اظهار داشت: ما در هر بازی تغییر تاکتیک می‌دهیم البته ایمان در بازی اول مصدوم شد و تحرک لازم را نداشت که ما بعدا فهمیدیم مچ پایش ضرب خورده است.

وی در پایان گفت: مسئولیت تمام باخت‌ها با من است و به جای اینکه به بازیکنان حمله کنند از من انتقاد کردند چون حتما من مقصر هستم و خوب کار نکردم که این نتایج رقم خورده است.
اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------