علی دایی : می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , علی  دایی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اهدافش در این تیم، گفت:می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم.

 به گزارش  مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مهرگان دره‌شهر در مرحله یک سی و دوم جام حذفی گفت: مسابقات جام حذفی برای ما از ارزش بالایی برخوردار است و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا بتوانیم در این بازی ها فینالیست باشیم. من از مهرگان اطلاعات دقیقی ندارم اما می دانم همه تیم ها خوب هستند و دست و پا بسته ظاهر نمی شوند. مطمئنا این تیم ملی آید تا خودش را نشان دهد و فردا ما بازی سختی را پیش رو داریم.

 

وی تصریح کرد: ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و همه برای ما محترم هستند، تلاش می کنیم تا با تمام قوا در زمین حاضر شویم.

 

دایی افزود: مطمئنا چنین تیم هایی چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان خود می آیند. بازیکنان این تیم ها تمام تلاش خود را می کنند که خودشان را نشان دهند که این موضوع جدی‌ترین خطر برای ما محسوب می شود.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به ضرر ماست زیرا نفت روند خوبی در پیش گرفته بود و ما بعد از تعطیلات اول و در سه بازی اخیر ۷ امتیاز داشتیم، چه بسا اگر بازی در برابر پیکان پنالتی ما را می گرفت ما ۹ امتیاز داشتیم. البته فوتبال همین است و ما برای لیگ برنامه ریزی خوبی داشتیم. شرایط سخت است اما ما هم تلاش می کنیم تا تمرکز لازم را داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم و روند رو به رشدی به دست بیاوریم.

 

وی خاطرنشان کرد: فردا سالگرد هادی نوروزی اسطوره باشگاه پرسپولیس و دوست خوب ماست و امیدوارم بتوانیم از نظر اخلاق «هادی‌»های زیادی را پرورش دهیم.

 

دایی در خصوص روند تیمش نیز گفت: ما کار خودمان را انجام می دهیم، خود من نسبت به سال های اخیر زحمات بیشتری کشیدم و کادر فنی نیز کمک زیادی به من کرد. تلاش می کنیم روز به روز بهتر پیش برویم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید روند خوبی را پیش بگیریم و در آخر فصل مطمئنم جایگاه خوبی در لیگ خواهیم داشت.

 

دایی در پایان در خصوص جذب دروازه‌بان خارجی گفت: ما دروازه‌بان‌های خارجی زیادی تست کردیم.  عقیده من این است دروازه‌بانی اگر بخواهد جذب شود باید از گلرهای داخلی بهتر باشد. در حال حاضر ما نادر صفرزایی را داریم که از دروازه بان های خارجی که تست کردیم بهتر است. صفرزایی و فراهانی در تمرینات ما عالی ظاهر می شوند و فکر نمی کنم مشکلی در این مورد داشته باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------