کاشانی: روی کارت دعوت من نوشته نشده بود که تولد پروین است!/ کسی سالگرد فوت شیرزادگان را یادش می‌آید؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی, کاشانی

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من هم به دورهمی پیشکسوتان باشگاه دعوت شدم اما روی کارت دعوت نوشته نشده بود که قرار است برای پروین تولد بگیرند.

 جعفر کاشانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مراسمی که شب گذشته از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برگزار شد و مسئولان باشگاه در همین رابطه بیانیه‌ای منتشر کردند،‌گفت: من شب گذشته با حسین کلانی جایی بودم و در جریان این مسائل نیستم و حتی از انتشار اطلاعیه از سوی باشگاه هم بی‌خبرم اما به هر حال باشگاه پرسپولیس باشگاهی بزرگ است که پیشکسوتان باید جایگاه رفیعی در آن داشته باشند.

 

وی ادامه داد: من از بیانیه باشگاه خبر ندارم اما پیشکسوتان هویت پرسپولیس هستند و امیدوارم خود باشگاه پرسپولیس پیشقدم و پیشگام برای جمع کردن پیشکسوتان دور هم باشد. امیدوارم این مسائل باعث سوءاستفاده دیگران نشود. در ضمن باید بگویم این دورهمی‌ها که مشکل ندارد مگر جمعه‌ها تعداد زیادی پیشکسوت به باشگاه شاهین نمی‌آیند؟ پیشکسوتان سرمایه هر باشگاه هستند و باید در باشگاه متمرکز شوند.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مسئولان باشگاه در بیانیه‌ای که منتشر کردند مدعی شدند با تجمعاتی که به نام پرسپولیس و بدون اجازه این باشگاه باشد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، افزود:‌من از این مسئله اطلاعی ندارم اما کسی از خانه خودش که شکایت نمی‌کند. صاحبخانه که دولت است چرا که پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت هستند اما پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هوادارانش است آن هم هوادارانی که در سرما و گرما حامی قهرمانان این تیم بودند.

 

کاشانی درباره اینکه در مراسم شب گذشته برای علی پروین تولد گرفته شده، افزود:‌ من هم به این مراسم دعوت شدم و کارت دعوت به دست من هم رسید اما نه روی آن نوشته شده بود که می‌خواهند برای پروین تولد بگیرند و نه شفاهی این مسئله را به من گفتند. پروین بزرگ و برادر من است که من از این طریق صمیمانه تولدش را تبریک می‌گویم اما واقعا ما خبر نداشتیم قرار است برای او تولد بگیرند. این را هم بگویم 2 شب قبل سالگرد حمید شیرزادگان بود که او سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشید اما آیا کسی یادش بود که برای او مراسم بگیرد؟ شیرزادگان مگر کم برای پرسپولیس زحمت کشید؟ خود ما رفقای قدیمی شیرزادگان برایش تولد گرفتیم. باید شرایط به گونه‌ای باشد که تقویمی در باشگاه داشته باشیم و همه این مسائل در آن لحاظ شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------