روستوف 2 آیندهوون 2؛ کسب اولین امتیاز با درخشش آزمون



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , سردار آزمون

تیم روستوف در حالی دومین دیدار خود را با تساوی برابر آیندهوون پشت سر گذاشت که سردار آزمون پایه گذار گل دوم این تیم بود، تا اولین امتیاز تاریخ این باشگاه روسی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برسد.

 به گزارش "ورزش‌سه" تیم فوتبال روستوف در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم هلندی "پی اس وی آیندهوون" شد تا اولین میزبانی خود در این مسابقات را تجربه کند. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داشت و در یک روز فوق العاده پایه گذار  گل دوم تیم روستوف شد. مهاجم ایرانی روستوف غیر از ارسال پاس گل دوم تیمش، بارها خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که البته تلاش های او در این دیدار منجر به گل نشد.

 

 در دقیقه 8 این دیدار دیمیتری پولوز بازیکن تیم روستوف با یک پاس زیبا در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم آیندهوون قرار گرفت و با یک ضربه پای دقیق دروازه آیندهوون را باز کرد . دقایقی بعد از این گل "داوی پروپر" مهاجم تیم آیندهوون روی یک ضربه از پشت محوطه جریمه و برخوردی که این توپ با مدافع روستوف داشت، بازی را به تساوی کشاند. نیمه اول نیمه برتری تیم روستوف بود و در دقیقه 37 روی یک توپ ارسالی به پشت خط دفاعی تیم آیندهوون سردار آزمون بود با یک پاس کوتاه با ضربه سر، پولوز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک شوت زیبا و سر ضرب از پشت محوطه جریمه زننده دومین گل خودش و تیم روستوف در این دیدار باشد. سردار آزمون در نیمه اول چهره شاخص تیم روستوف بود و علاوه بر فراهم کردن یک پاس گل، بارها با جایگیری های مناسب و هوش بالای خود اقدام به گشودن دروازه آیندهوون داشت، که البته در این دیدار در امر گلزنی موفق نبود.

 

در دقایق پایانی نیمه اول،  این تیم آیندهوون بود که روی یک نفوذ از سمت چپ خط دفاعی تیم روستوف با ضربه لوک دی یانگ از دهانه دروازه به گل رسید تا باز هم نتیجه مساوی شود.

 

ادامه این دیدار با برتری آیندهوون همراه شد هر چند که باز هم تک موقعیت هایی که نصیب تیم روستوف می شد، یک طرف آن به آزمون ختم می شد. در دقایق باقی مانده بازیکنان روستوف مرتکب یک خطای پنالتی شدند که گلر این تیم به زیبایی هر چه تمام تر دروازه خود را نجات داد تا به همراه سردار آزمون و پولوز سه بازیکن کلیدی روستوف در این دیدار لقب گیرند و اولین امتیاز تاریخ روستوف را در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برسانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------