صحبت‌های منصوریان با بازیکنی که گفتند از قطر پیشنهاد دارد



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,منصوریان

سرمربی آبی ها به بختیار رحمانی گفته باید در استقلال بماند.

  به  گزارش  خبروررشی؛ این روزها شایعه درباره جدایی بختیار رحمانی از استقلال بالا گرفته است و باشگاه الخریطیات این بازیکن را می خواهد. او هم با استقلالی ها درباره پیشنهاد قطری ها صحبت کرده است. مدیر برنامه های بختیار با قطری ها توافق اولیه را کرده است و منتظر پاسخ نهایی بختیار است.

 

البته بعید به نظر می رسد رحمانی جایی بخواهد برود چراکه به تازگی به استقلال ملحق شده و اگر در این شرایط بخواهد برود، مثل شکست خورده ها این تیم را ترک می کند. منصوریان هم علاقه ای به این ندارد که بختیار استقلال را ترک کند به همین دلیل پس از شایعات اخیر در صحبت هایی که با رحمانی داشته، رو به او گفته است: «جایی نمی روی. می مانی و موفق می شویم.» یکی از مشکلاتی که بختیار با آبی ها دارد، مشکلات مالی است و منصوریان هم به بازیکنان گفته است که این مشکل هم به زودی حل می شود.

 

البته رقم مالی و پیشنهادی باشگاه الخریطیات از قرارداد مالی بختیار و استقلال کمتر است. در این بین او باید پولی بابت انتقالش بدهد. همینطور خرج زندگی در قطر بالاست و در نهایت پول آنچنانی دست بختیار را نمی گیرد و قطعا ماندن در ایران و استقلال از نظر مالی برای او به صرفه تر خواهد بود. گفته می شود قرارداد بختیار و آبی ها یک میلیارد و 100 میلیونی که اعلام شده نیست و رقمی که این بازیکن دریافت خواهد کرد به مراتب بالاتر است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------