آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

شاهرودی: پرسپولیس بیش از اندازه به ملی‌پوشانش وابسته است/ زمان ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گرفتیم



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,تیم پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط پرسپولیس به گونه‌ای شده که این تیم بیش از اندازه به بازیکنان ملی پوشش متکی شده است و اگر آنها نباشند به مشکل می‌خورند.

 رضا شاهرودی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست تیم پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز و حذف این تیم از جام حذفی گفت: به هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست. قبل از بازی هم توصیه کرده بودم که بازیکنان این تیم را دست کم نگیرند چرا که این طور تیم‌ها اگر بی پول باشند یا هر شرایط سخت دیگری را سپری کنند اما مقابل پرسپولیس و حتی استقلال می‌خواهند خودی نشان دهند که دیروز هم این اتفاق افتاد. از طرفی دیگر ضربات پنالتی هم 50-50 است و به هر حال شانس در ضربات پنالتی دخیل است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس مقابل یک تیم لیگ دویی شکست خورد و هواداران به هیچ عنوان نمی‌توانند چنین مسئله ای را هضم کنند. پرسپولیس اگر در زمین خاکی هم بازی کند باید برنده شود و این گونه نتایج مورد پسند هواداران نیست.

 

شاهرودی با بیان اینکه زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم به این گونه تیم‌ها 10 گل می‌زدیم ما در جام حذفی به شاهین بوشهر بردیم 10 گل به آنان زدیم چرا که آن زمان هیچ تیمی را دست کم نمی‌گرفتیم و اشتباه پرسپولیسی‌ها این بود که حریف دیروز را دست کم گرفتند. بازی با قشقایی بهترین فرصت برای بازیکنان ذخیره بود تا خودی نشان دهند. اما متاسفانه شرایط پرسپولیس به گونه‌ای شده که این تیم بیش از اندازه به ملی پوشانش وابسته است واین اصلا مطلوب نیست.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم زود بسته نشده افزود: متاسفانه مدیران پرسپولیس نتوانستند در یارگیری خوب عمل کنند و می‌بینیم که این تیم در دفاع چقدر ضعف دارد. به دلیل نبودن یک دفاع کلاسیک برانکو مجبور شده انصاری را از دفاع چپ به دفاع  وسط بیاورد. قطعا اگر انصاری در دفاع چپ بازی کند کارایی‌اش بیشتر خواهد شد. با این همه دنیا برای پرسپولیس تمام نشده و آنها می‌توانند در لیگ برتر قهرمان شوند. هرچند که معتقدم پرسپولیس می‌توانست به دلیل نبودن 6 ملی پوش مقابل قشقایی بازی نکند. امیدوارم برانکو از نظر روحی و روانی روی بازیکنانش کار کند تا لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم. به نظرم پرسپولیس این توانایی را دارد که در لیگ برتر قهرمان شود.

 

شاهرودی در پاسخ به این سوال که نقش برانکو را در این شکست چقدر می‌دانید افزود: ایرادی که برانکو وارد است این است که باید بازیکنانی را جذب می‌کرد که نیمکت نشینانش تفاوت زیادی با بازیکنان اصلی اش نداشته باشد. من نمی دانم پرسپولیس را چطور بستند. اما تفاوت بین بازیکنان اصلی و ذخیره زیاد است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------