رونالدو: قهرمانی در جام جهانی؟ امکان پذیر است



کریستیانو رونالدو قهرمانی با تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه را امکان پذیر دانست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه ورلدساکر، کریستیانو رونالدو همراه تیم ملی فوتبال پرتغال در تابستان توانست قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را جشن بگیرد تا اولین جام خود را با تیم ملی کشورش کسب کرده باشد. او اکنون در فاصله کمتر از دو سال تا شروع جام جهانی روسیه، از احتمال قهرمانی در این رقابت ها صحبت کرد.

  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی  ,کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که برای اولین بار بعد از یورو 2016 به اردوی تیم ملی پرتغال برای دو دیدار در انتخابی جام جهانی دعوت شده است، در این زمینه گفت: خیلی زود باید از حال و هوای یورو خارج شویم و احساس غرور و خوشحالی از قهرمانی در این رقابت‌ها را کنار بگذاریم. اتفاقی که در بازی نخست ما برابر سوییس رخ داد، دیگر نباید رخ بدهد. بازی‌های انتخابی جام جهانی از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است. باید با تمام توان در این رقابت ها حاضر باشیم تا خیلی زود جواز حضور در جام جهانی را بگیریم. البته جام کنفدراسیون ها را نیز داریم که برنامه تیم ملی را فشرده می کند.

 

رونالدو درباره احتمال قهرمانی با پرتغال در جام جهانی هم گفت: بله، امکان پذیر است؛ البته که امکان پذیر است. هر چیزی در فوتبال می تواند رخ بدهد. البته این مضوع می تواند سخت باشد. فشار زیادی روی ما در جام جهانی بعدی خواهد بود به این خاطر که ما قهرمان اروپا هستیم. به بازیکنانی که در تیم حضور دارند و به مردمی که از ما حمایت می کنند، اعتماد دارم. آنها به اندازه کافی آگاه هستند که شرایط ما را درک کنند. این اولین بار بود که پرتغال توانست به قهرمانی در یورو برسد و ممکن است برای اولین بار نیز قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.

  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی  ,کریستیانو رونالدو

رونالدو که اخیرا جایزه بهترین بازیکن فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد، در پاسخ به این سوال که سال 2016 بهترین سال فوتبالی او بوده است یا خیر نیز گفت: از نظر جام هایی که کسب کردم، ممکن است اینطور باشد. اول از همه قهرمانی با پرتغال در یورو 2016 فوق العاده بود و برای اولین بار در تاریخ رخ داد. قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیز ویژه بود. پیشتر سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کردم ولی قهرمانی با پرتغال برای اولین بار بود که رخ داد. همیشه دوست داشتم با تیم ملی کشورم به یک افتخار برسم. به خاطر خانواده‌ام و مردم پرتغال و دوستانم که پرتغالی هستند، خیلی گریه کردم و احساساتی شدم. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------