آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ایران و کره جنوبی میزبانی‌شان را با هم عوض می‌کنند؟



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,فدراسیون

بهتر بود اقدامات مسئولان فدراسیون زودتر انجام می‌شد تا در فاصله کمی که تا بازی با ازبکستان و کره‌جنوبی مانده است، بحث‌های حاشیه‌ای پیرامون تیم ملی نباشد.

 به گزارش ایلنا، دیدار ایران و کره‌ جنوبی 20 مهر و به میزبانی ایران برگزار می‌شود. همزمانی این بازی با تاسوعای حسینی به موضوع مهمی در ورزش ایران تبدیل شده است، به طوری که مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد تغییر زمان و یا مکان این بازی برآمده‌اند اما واقعیت این است که مسئولان فدراسیون فوتبال دیر دست به کار شده‌اند.

 

علی کفاشیان حدود 5 سال پیش عضو کمیته جلسات AFC بود. پس از او مهدی تاج در یک سال گذشته در جلسات این تقویم حاضر بوده است اما مشخص نیست چرا کفاشیان و تاج در آن جلسات اعتراضی به این مسئله نکردند. شاید اگر کفاشیان و تاج یک بار زحمت خواندن صورت‌ جلسه را به خود می‌دادند این مشکل پیش نمی‌آمد.

 

تاج گفته است: «این برنامه‌ریزی و اتفاقات زمان ما نبود ولی هر اتفاقی در فوتبال می‌افتد ما باید پاسخگو باشیم.» بله آقای تاج؛ شما باید پاسخگو باشید چرا که شما خیلی زودتر از این می‌توانستید اقدامات لازم را برای  تغییر زمان یا مکان این بازی انجام دهید.

 

تاج در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفته است: «ایران را به خاطر استفاده از شعائر مذهبی جریمه می‌کنند اما ما حاضریم جریمه را هم پرداخت کنیم.» این صحبت رئیس فدراسیون فوتبال ایران به نوعی سرپوش گذاشتن روی کم‌کاری است. این مسئله یک بحث حقوقی است و هرگونه شعائر مذهبی در ورزشگاه منجر به جریمه نمی‌شود. شعائر مذهبی زمانی باعث پرداخت جریمه می‌شود که تماشاگران به اعتقادات مذهبی تیم مقابل توهین کنند.

 

همان‌طور که گفته شد، مسئولان فدراسیون ایران درصدد این هستند که زمان و یا مکان بازی را تغییر بدهند. این اتفاق به چند صورت ممکن است رخ دهد. اول اینکه کره‌ای‌ها در هر دو بازی رفت و برگشت میزبان باشند که مسلما این به ضرر تیم ملی ایران خواهد بود. حالت دوم این است که مسئولان فدراسیون ایران کشور سومی را به عنوان میزبان پیشنهاد دهند و در صورت موافقت کره‌جنوبی و فیفا بازی را در آن کشور برگزار کنند. مسلم است که حالت دوم هم به سود تیم ملی ایران نخواهد بود. حالت سوم این است که کره‌جنوبی میزبان بازی 20 مهر باشد و بازی برگشت به میزبانی ایران برگزار شود. حالت سوم قطعا از دو حالت اول برای تیم ملی ایران بهتر خواهد بود.

 

ایرانی‌ها همیشه و در هر شرایطی محبت خود را به اهل بیت نشان داده‌اند و مطمئنا اگر زمان و یا مکان بازی تغییر نکند هیچ مشکلی پیش نمی‌آید اما بهتر بود اقدامات مسئولان فدراسیون زودتر انجام می‌شد تا در فاصله کمی که تا بازی با ازبکستان و کره‌جنوبی مانده است، بحث‌های حاشیه‌ای پیرامون تیم ملی نباشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------