آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اوسیانو: امکانات در تیم ملی اجازه پیشرفت نمی‌دهد/ حضور شجاعی و انصاری فرد به سود لیگ یونان است



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,اوسیانو کروز

دستیار کارلوس کی‌روش در گفت و گو با سایت یونانی درباره شرایط دو لژیونر ایرانی در این کشور و کار در تیم ملی ایران صحبت کرد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از novasport، اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، متولد کشور کیپ ورد است که تابعیت کشور پرتغال را پذیرفته است. او زمانی که فوتبال بازی می‌کرد در پست هافبک دفاعی انجام وظیفه می‌کرد و همچنین در تیم‌های همچون اسپورتینگ لیسبون و تولوز فوتبال بازی کرده است. او سابقه 54 برای تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال را دارد و توانسته هشت گل نیز به ثمر برساند.

 

اوسیانو کروز 54 ساله از سال 2014 در کادرفنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران انجام وظیفه کرده است و اکنون امیدوار است تا همراه با ایران صعود به جام جهانی 2018 روسیه را تجربه کند. 

 

دو بازیکن ایران یعنی مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد در حال‌ حاضر در لیگ یونان بازی می‌کنند. 

 

اوسیانو کروز درباره لیگ یونان، گفت‌: من قبل از این که با تیم‌ ‌ملی ایران قرارداد امضا کنم، در آستانه پیوستن به یک تیم یونانی بودم و صحبت‌های نهایی نیز انجام شده بود، اما در لحظه آخر تصمیم گرفتم که تیم‌ ‌ملی ایران بپیوندم. من این جا دوستان خوبی دارم. پائولو بنتو، سرمربی المپیاکوس از دوستان من است که در این جا فعالیت می‌کند. 

 

اوسیانو درباره عملکرد شجاعی و انصاری فرد در لیگ یونان، گفت‌: آنچه این دو بازیکن در لیگ یونان نشان دادند برای من تعجب آور نبوده است. آنها با تمرینات مداوم و خوبی که انجام می‌دهند می‌توانستند در لیگ بهتر از یونان هم بازی کنند. حضور این دو بازیکن ایرانی برای لیگ یونان خیلی خوب است. هر دوی این بازیکنان در اسپانیا نیز فعالیت کرده‌اند. ما از حضور آنها در یونان و تیم‌ ‌ملی ایران خوشحال هستیم چرا که نیاز داریم این دو بازیکن آماده را برای تیم‌ ‌ملی ایران در اختیار داشته باشیم. ما تمام بازی‌های پانیونیوس را دنبال می‌کنیم و برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

 

کروز در ادامه گفت‌: شجاعی از سال 2006 در تیم‌ ‌ملی ایران بازی می‌کند و سابقه بیشتری نسبت به انصاری فرد دارد. هر دوی این بازیکنان در برنامه کارلوس کی‌روش برای انتخابی جام جهانی حضور دارند. در بازی با چین در انتخابی جام جهانی که با تساوی بدون گل به پایان رسید. مسعود بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. در بازی اول‌مان نیز برابر قطر که با برد ایران همراه بود، انصاری فرد در ‌دقیقه 84 به بازی آمد و خیلی زود تاثیر خود را نشان داد و توانست پاس گل بدهد. 

مربی تیم‌ ‌ملی ایران در پاسخ به این سوال که برای دیدن بازی‌های این دو به یونان خواهد رفت، گفت‌: من و کارلوس در اکثر مواقع درباره بازیکنان لژیونر، از جمله انصاری فرد و شجاعی صحبت می‌کنیم. با این حال من برنامه دارم تا در ماه‌های آینده به یونان بازگردم و در آنجا اگر بتوانم حتما یکی از بازی‌های پانیونیوس را از نزدیک خواهم دید و دیداری نیز با سران تیم خواهم داشت. 

 

مربی تیم‌ ‌ملی ایران درباره کار در این تیم، گفت‌: حقیقت این است که حضور در تیم‌ ‌ملی ایران تجربه بزرگی برای من بود. ما در کشوری هستیم که فرهنگ‌های مختلفی در آن وجود دارد و یک فرهنگ متفاوت نسبت به جاهای گذشته که در آن کار کردیم در آن حاکم است. حضور در تیم‌ ‌ملی ایران کار آسانی نیست. بازیکنانی که در تیم داریم بسیار با استعداد هستند و با قلب و روحشان برای تیم بازی می‌کنند،  ولی شرایط و امکاناتی که در اختیار تیم‌ ‌ملی ایران است امکان پیشرفت را به ما نمی‌دهد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------