اظهار نظر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران پس از سومی در جهان



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشیتیم ملی فوتسال

بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران که بامداد روز سه شنبه به کشور بازگشتند در مورد این مسابقات و عملکرد تیم ملی در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی و کسب عنوان سومی به اظهار نظر پرداختند.

 به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال ایران که در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی با شکست برابر پرتغال در ضربات پنالتی عنوان سوم جهان را کسب کردند، بامداد امروز سه شنبه با استقبال مهدی تاج، علی کفاشیان و نصرالله سجادی وارد تهران شدند. بازیکنان تیم ملی پس از ورود به تهران در مورد عملکرد تیم ملی اظهار نظر کردند که در زیر می خوانید:

 

علی اصغر حسن زاده: ضعیف ترین تیم از نظر امکانات بودیم اما اولین تیمی هستیم که توانستیم در جهان به عنوان سوم دست پیدا کنیم. خدا را شکر می کنم که شرمنده مردم نشدیم.

 

حسین طیبی: بچه های تیم ملی دنبال پاداش نبودند و به خاطر خوشحال کردن مردم بودند. این مقام سومی را هم تقدیم می کنیم به محمد کشاورز که در روز بیادماندنی خداحافظی کرد.

 

محمد طاهری: از اینکه شرمنده مردم نشدیم خیلی خوشحالم. تمام بچه ها تلاششان را کردند و با وجود اینکه بازیهای تدارکاتی کمی داشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و اوج کار ما شکست دادن برزیل بود.

 

محمد کشاورز: این عنوان لطف خدا بود. خوشحالیم که مردم از این موفقیت خوشحال هستند. وقتی یک تیم وارد جام جهانی می شود تمام تیم ها با قدرت می آیند. خوشحالیم که توانستیم حقانیت فوتسال ایران را ثابت کنیم. بازی با برزیل به اندازه یک قهرمانی به ما چسبید. تیمی که در تاریخ فوتسال کشورش در این مرحله حذف نشده بود. روی سکوی جهانی رفتن به این آسانی نیست و باید خیلی سختی کشید.

 

صمیمی: مقام سومی را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این عنوان شایسته آنها باشد. این بهترین مقام تیمی ایران در جهان است که با سختی به دست آمد.

 

سپهر محمدی: چیزی برای ما با ارزش تر از لبخند مردم ایران است که خوشحالم سهم کوچکی در این موفقیت داشته ام.

 

مهدی جاوید: خدا را شکر می کنم که بعداز جام ملت ها توانستیم این روند خوب را ادامه دهیم. در ابتدای دیدار با روسیه خیلی خوب بودیم اما دو دقیقه تمرکز نداشتیم و فینال را از دست دادیم.

 

افشین کاظمی: خوشحالم که توانستیم مردم را خوشحال کردیم. دعای خیر پدر و مادرم بود که توانستم در دیدار با پرتغال گلزنی کنم.

 

احمد اسماعیل پور: از شاد کردن دل مردم ایران خوشحالم. این اولین مقام در ورزش های گروهی بود. این مدال و سومی برازنده مردم ایران است. برزیل برای اولین بار جزو شانزده تیم توسط ایران حذف شد. خیلی ها باور نداشتند که ما بتوانیم این تیم را ببریم اما این اتفاق افتاد.

 

قدرت بهادی: به خاطر دعایی که مردم برای تیم ملی فوتسال کردند از آنها تشکر می کنم. از رسانه ها و خانواده ها هم تشکر می کنم. خدا را شکر که مردم خوشحال شدند برای ما فوتسالی ها کافی است.

 

سنگ سفیدی: این مردم لایق قهرمانی هستند و اگر ما سوم شدیم کوتاهی از طرف ما بوده است. امیدواریم در دوره بعد قهرمان شویم. اخراج من لطف خدا بود و شاید همین امر باعث شد که بازی برگردد.

 

حمیداحمدی: یک نتیجه تاریحی را برای کشورمان رقم زدیم. خوشحالم از اینکه توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

 

فرهاد توکلی: خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. در یک صحنه می خواستم به برزیلی ها نشان دهم که ایرانی ها هم تکنیکی هستند. قبل از جام جهانی ما را تحویل نگرفتند اما حالا که برگشته ایم به خوبی از ما استقبال شد. تیم ما تمام ویژگی های یک تیم خوب را داشت.

 

عالیقدر: امیدوارم بتوانیم در دوره های بعدی هم این نتایج را تکرار کنیم و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------