آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

تاج: درباره بازی با کره مطیع نظام هستیم



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , تاج

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید سیاست کلی این فدراسیون واگذاری بلیط‌فروشی بازی‌ها به باشگاه‌هاست.

  به گزارش  ایسنا  ؛مهدی تاج که در مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال ایران حاضر شده بود، اظهار کرد: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. درست است که ابتدا در نخستین بازی پنج بر صفر شکست خوردیم اما در ادامه توانستیم نتایج بهتری بگیریم و به مقام سوم برسیم. به اعتقاد من تیم ملی فوتسال ایران قابلیت قهرمان شدن در این رقابت‌ها را داشت ولی افسوس من هم قبول دارم که برای قهرمانی به امکانات دیگری نیازمندیم. باید از نظر لجستیکی شرایط خوب و همینطور لیگ عالی‌ای داشته باشیم. در حال حاضر برخی از این پازل را در اختیار داریم. این یک شروع برای یک انتخاب مثبت است.

 

وی ادامه داد: خود بازیکنان فوتسال هم می‌دانند فدراسیون عزمش را جزم کرده تا بیشتر به فوتسال اهمیت بدهد. آقای ناظم‌الشریعه هم تلاش می‌کنند تا در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

 

مهدی تاج در ادامه در پاسخ به این سوال که وضعیت بازی ایران و کره جنوبی به کجا رسیده است؟ گفت: ما درباره این بازی مطیع نظام هستیم و از نظر فوتبالی هر حرکتی که باید انجام می‌دادیم را انجام داده‌ایم. حتی به AFC رفتیم و جلسه‌ای هم با اینفانتینیو برگزار کردیم. در حال حاضر منتظر هستیم نظر شورای امنیت و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این باره چیست.

 

وی ادامه داد: باید بگویم برای فوتسال و تیم ملی نوجوانان برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم تا از آن‌ها تجلیل کنیم.

 

تاج در ادامه درباره تعطیلات لیگ و ناراحتی باشگاه‌های لیگ برتری هم گفت: گلایه باید در زمانش مطرح شود. وقتی ما برنامه لیگ را اعلام کردیم همان موقع باید گلایه‌هایشان را مطرح می‌کردند و ما هم اصلاح می‌کردیم اما الان زمان اصلاح برنامه نیست.

 

تاج در ادامه درباره ناراحتی کارلوس کی‌روش هم گفت: این مسئله صحت ندارد. من شب گذشته جلسه‌ای سه ساعته را با او بر سر مسئله ایفمارک داشتم. البته در این جلسه مطرح شد که موسسه‌ای برای تیم ملی تشکیل شود که در ایفمارک مستقر شوند و تیم‌های ملی را تحت کنترل داشته باشند تا از این طریق مربیان تیم‌های ملی حلقه ارتباطی خوبی با یکدیگر داشته باشند. همه برنامه‌ریزی‌های ما به بعد از دیدار مقابل کره جنوبی موکول شده است.

 

تاج در ادامه درباره ریاست سازمان لیگ و اینکه گفته می‌شود عزیزی خادم به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شده است هم گفت: من چنین موضوعی را نشنیدم اما ریاست سازمان لیگ را به زودی انتخاب می‌کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه موضوع بلیط‌فروشی سازمان لیگ به کجا رسید؟ هم گفت: بلیط‌فروشی سازمان لیگ را از ابتدا شرکت برهان نوین که یک شرکت نوبنیاد و دولتی بود در اختیار داشت. در گذشته معاهده‌ای میان وزیر سابق ورزش و جوانان و معاون فناوری ریاست جمهوری منعقد شده بود که شرکت‌ دانش‌بنیان بلیط‌فروشی سازمان لیگ را انجام بدهند. این کار از آن زمان انجام شد و عملکرد خوبی هم این شرکت داشت اما در ادامه این شرکت برهان نوین از حالت دولتی خارج شده و به بخش خصوصی واگذار شده است. همین موضوع، قرارداد ما را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اتفاق سه چهار ماه پیش رخ داده است اما ما در حال بررسی این موضوع هستیم و در قرارداد هم آمده که قسمت به قسمت قرارداد تنظیم شود. یعنی اگر مشکلی وجود داشت قرارداد را دیگر تمدید نکنیم.

 

وی ادامه داد: بلیط‌ فروشی سازمان لیگ به طور کامل باید به باشگاه‌ها واگذار شود یعنی این سیاست ماست. من هم به پرسپولیس و هم به استقلال نامه فرستاده‌ام اما مقدمات کار هنوز فراهم نشده است. من همینجا رسماً اعلام می‌کنم بلیط‌فروشی از آن باشگاه‌هاست و همین فردا صبح اگر باشگاهی اعلام آمادگی کند حاضریم بلیط‌فروشی را در اختیارش قرار دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------