واکنش عجیب مدیرعامل استقلال به ادعای سرمربی



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی, مدیرعامل استقلال

دریافت پیشنهاد از یک تیم دسته اولی در انگلیس، توسط علیرضا منصوریان، این روزها به سوژه جذابی برای اهالی فوتبال تبدیل شده است.

 به گزارش "ورزش سه"، این ادعای سرمربی استقلال در مورد دریافت پیشنهادی جدی از تیمی دسته اولی در انگلیس و این تصمیم که یک روز قطعا راه حضور مربیان ایرانی در فوتبال اروپا را باز خواهد کرد، باعث شد تا واکنش های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال، پیرامون این ادعای منصوریان رقم بخورد. آخرین واکنش برمی گردد به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از بازگشت از رقابت های جام جهانی فوتسال در کلمبیا.

 

سیدرضا افتخاری به محض بازگشت به ایران در اولین واکنش خود به ادعای اخیر منصوریان گفت: «فکر نمی‌کنم این اخبار درست باشد. اگر پیشنهادی باشد، حتماً در ابتدا به باشگاه ارسال می‌شود به هر صورت من باید این موضوع را بررسی کنم».

 

او در ادامه پیرامون اعلام منصوریان درباره اینکه می‌تواند نیم‌فصل از استقلال جدا شود و به انگلیس برود، افزود: «پیشنهاد رسمی صورت نگرفته است. به نظرم اگر پیشنهادی هم باشد، هواداران اجازه نمی‌دهند که منصوریان استقلال را ترک کند. شاید مطرح کردن این موضوع کار تبلیغاتی بوده و منصوریان برای روحیه دادن به بازیکنان، این کار را انجام داده است».

  

مسلما ادعای تبلیغاتی بودن پیشنهاد باشگاه های انگلیسی به منصوریان آن هم از سوی مدیرعامل استقلال، می تواند این ماجرا را در کانون توجهات بیشتری قرار داده و باعث شود تا سرمربی جوان آبی ها نیز برای تایید ادعاهای خود پرده از دریافت رسمی پیشنهادی که مدعی شده بردارد. اقدامی که پیش بینی می شد با افزایش هجمه ها چند روز قبل انجام شود؛ اما منصوریان فعلا زیر بار آن نرفته است.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------