آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بررسی نامه قرارداد باشگاه برایتون به مربیان ایرانی



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,نامه باشگاه انگلیسی

.رونمایی از نامه منتسب به باشگاه انگلیسی برایتون، به پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال، جعلی بودن پیشنهاد به مربیان ایرانی را قطعی می کند.

 به گزارش "ورزش سه"، موضوع پیشنهاد باشگاه های خارجی به مربیان ایرانی را علیرضا منصوریان باز کرد و بعد کار به رونمایی از  پیشنهادهای مشابه و البته انتشار آنها رسید. یکی  از این مربیان که پیشنهاد مربیگری از باشگاهی مطرح در چمپیون شیب انگلیس به عنوان دستیار را دریافت کرده بود، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال بود. مردی که برای اثبات ادعایش در راه دریافت این پیشنهاد، مستندات و ایمیل های ارسالی از جانب باشگاه انگلیسی را منتشر کرد تا بعد از مدت ها بی خبری بار دیگر در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد.

 

اما مشاهده برگه های قرارداد، برای اثبات  این مسئله که پیشنهاددهنده به قصد سرکاری، کلاه برداری یا هر چیز دیگری آن را به مظلومی ارائه داده، کافی است. این قرارداد، شامل نقایصی کاملا مشخص است که خلاصه  آن را بررسی می کنیم:

 

* اولین نکته در ایمیل های منتشر شده به سربرگ آن بر می گردد. ارسال کننده این ایمیل ها از لوگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در تنظیم پیشنهاد خود به پرویز مظلومی استفاده کرده است. (نمونه عکس نامه رسمی باشگاه برایتون در انتهای این متن قابل مشاهده است).

 

* نام کامل باشگاه برایتون ، Brighton & Hove Albion FC است؛ اما این نام در نامه فوق الذکر تلخیص شده است.

 

* چرا این قرارداد تا این اندازه کوتاه است و جزییاتی ندارد؟ یکی از فعالان بازار نقل و انتقالات که ارتباطات خوبی هم با باشگاه های خارجی دارد، وقتی در جریان این موضوع قرار گرفت با دیدن مستندات منتشر شده گفت: «در اولین نگاه می توان اطمینان پیدا کرد که  این پیشنهاد در تهران تایپ شده و هیچ ارتباطی به یک  باشگاه انگلیسی ندارد».

 

* موضوع قرارداد هم دیگر نکته مجهول ماجرا است؛ چون در این پیشنهاد مشخص نشده است که باشگاه برایتون پرویز مظلومی را با چه سمتی می خواهد در اختیار بگیرد. سرمربی، کمک مربی، مربی گلرها یا چی؟

 

* نوشتار متن پیشنهادی به مظلومی هم جالب توجه است. در محل امضا، با فعل امری به طرف دوم قرارداد (مظلومی) نوشته شده امضا کن!

 

* طرف ارسال کننده این ایمیل مسئولیت خود را مشخص نکرده است؛ ضمن این که در هیچ نامه رسمی دیده نمی شود که نام ها با لقب Mr ذکر شود؛ اما در این پیشنهاد قبل از نام پرویز مظلومی، از این اصطلاح سود برده شده است.

 

* بزرگ ترین ابهام در این پیشنهاد برمی گردد به مبالغی که برای پرویز مظلومی در نظر گرفته شده تا به عنوان دستیار، راهی باشگاه انگلیسی شود. با نگاهی به وضعیت پرداختی ها در باشگاه های انگلیسی هیچ موردی نمی توان پیدا کرد که یک باشگاه حاضر در چمپیونشیپ چنین مبالغی به مربیانش آن هم به عنوان دستیار سرمربی پرداخت کند و از آن عجیب تر به ادعای مظلومی برمی گردد که با این رقم مخالفت کرده و گفته پول پرداختی کم است و به پیشنهاد پاسخ منفی می دهد. در حال حاضر مربیانی در این رقابت ها هدایت تیم ها را به عنوان سرمربی در اختیار دارند که قراردادشان به 200 تا 300 هزار پوند در سال هم نمی رسد. حالا این که چگونه باشگاهی حاضر شده به یک مربی ایرانی برای سال اول 700 هزار پوند بدهد، خود ابهام بزرگی است.

 

* و در نهایت ... چرا انگلیسی ها برای هدایت تیم های باشگاهی به سراغ ایرانی ها بیایند؟ این سئوال اصلی است. لطفا  از خودتان سئوال کنید آقای مربی.

  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,نامه باشگاه انگلیسی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------